اسپيکر بلوتوثي قابل حمل ال جي مدل PH4

LG PH4 Portable Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
630,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 31,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر بلوتوث ال‌جی PH4، اسپیکر شارژی، قابل حمل با قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث است که قادر است تا 10 ساعت به طور مداوم پخش صوت داشته باشد. این اسپیکر به پورت AUX مجهز بوده و کاربران می توانند با استفاده کابل هم به این بلندگو متصل شوند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به موسیقی علاقه زیادی دارند پس بی‌شک پخش‌کننده‌های مختلفی را برای شنیدن موسیقی با کیفیت بهتر امتحان کرده‌اید. بنابراین با اسپیکرهای بلوتوثی هم آشنا خواهید بود. این نوع از اسپیکرها به دلیل طراحی و ابعاد کوچک خوئ، کارایی بسیار زیادی دارند. چرا که قابل حمل هستند و کاربران می‌توانند برای هر محیطی از این اسپیکرها استفاده کنند. یکی از تولیدکنندگان اصلی این نوع اسپیکرها، شرکت ال‌جی است که تا کنون انواع مختلفی از این محصول را روانه بازار کرده است.

اسپیکر PH4 ال‌جی، یکی از محصولات جدید این برند محسوب می‌شود که حدود 6 ماه پیش در نمایشگاه بین‌المللی IFA توسط این شرکت رونمایی شد. چند ماهی از عرضه رسمی این اسپیکر در کشورهای غربی می‌گذرد و حالا پای این بلندگوی جدید به ایران هم باز شده است و افرادی که قصد خرید این محصول نوپای ال‌جی دارند، به دنبال درک بهتر ویژگی‌های آن هستند. به همین دلیل بررسی این محصول خالی از لطف نخواهد بود.


PH4 از نظر ظاهری شبیه به استوانه طراحی شده است. ال‌جی سرتاسر بدنه این استوانه را به عنوان پخش‌کننده صدا به کار گرفته است. به همین دلیل، مهم نیست در کدام سمت از بلندگو قرار داشته باشید. سیگنال‌های صدا با موجی یکنواخت و یکسان از همه زوایای آن به گوش خواهد رسید. بلندگوی ال‌جی با پخش 360 درجه، صدا را با قدرت زیادی پخش می‌کند. همچنین باس عمیق بلندگو اثر موسیقی را روی شنونده دو چندان می‌کند.


حالت نورپردازی
خط باریکی از نور LED سفید روی بدنه PH4، تعبیه شده است که با روشن کرده اسپیکر این نور روشن می‌‌شود. با روشن کردن اسپیکر این نوار باریک نور روشن می‌شود. تفاوت ظاهری بلندگو بین دو حالت روشن و خاموش، جلوه خاصی به ظاهر اسپیکر بخشیده و باعث شده بلندگوی ال‌جی روح داشته باشد. اما این LED فقط جنبه زیبایی ندارد، بلکه در صورت کاهش شارژ دستگاه، تغییر رنگ این LED شاخصی است که به کاربر می‌گوید دستگاه را شارژ متصل کند. همچنین باعث روشنایی محیط در شب یا شرایط عدم نور کافی خواهی شد.


اتصال بلوتوثی
PH4 ال‌جی از طریق اتصال بی‌سیم بلوتوث به دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌ها متصل می‌شود و کاربران می‌توانند بدون دغدغه سیم و محددویت‌های آن، آزادانه اسپیکر را در هر جایی از محیط که بخواهند قرار دهند. اما حفظ فاصله مناسب از دستگاهی که اسپیکر به آن متصل است از نکات مهمی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند.


مجهز به میکروفن
ال‌جی از سایر ر قبا عقب نمانده است و اسپیکر بلوتوثی جدید خود را به میکروفون مجهز کرده است. به همین دلیل اگر زمانی که کاربران با گوشی خود به اسپیکر PH4 متصل هستند، تماسی دریافت کنند می‎توانند با استفاده از مکروفون تعبیه شده روی بلندگو به تماس خود پاسخ دهند. پس از پایان تماس، موزیک به صورت خودکار دوباره پخش خواهد شد.


مقاوم در برابر آب
بلندگوی قابل حمل ال‌جی ضد آب نیست اما از مواد اولیه ضد آب با کیفیت بالا ساخته شده است. به همین دلیل اسپیکر PH4 نسبت به آب و لک آب مقاوم است. یعنی در صورتی که آب روی آن ریخته شود یا در فضای باز و بارانی از PH4 استفاده شود، نه تنها آسیبی به بلندگو وارد نخواهد شد، بلکه حتی لک و اثری از آب روی بدنه باقی نمی‌ماند.


باتری قابل شارژ
باتری لیتیوم یونی اسپیکر ال‌جی PH4 قابل شارژ است. برای شارژ باتری لیتیوم یونی بلندگو کافی است اسپیکر را از طریق پورت USB آن به شارژ متصل کنید. این باتری پس از هربار شارژ کامل، می‌تواند تا 10 ساعت پخش مداوم داشته باشد. در صورتی که برای شارژ PH4 به برق دسترسی نداشته باشید می‌توانید از پاوربانک شیائومی 5200mAh استفاده کنید.


پورت صدای AUX
اگر به هر دلیلی تمایلی به اتصال بی‌سیم نداشته باشید یا دستگاه مورد نظر شما فاقد بلوتوث باشد باز هم محدودیتی در استفاده از بلندگوی PH4 ال‌جی وجود نخواهد داشت. چرا که ال‌جی این اسپیکر را به پورت ورودی صدا AUX مجهز کرده است. با استفاده از این پورت می‌توانید کار با این اسپیکر را با اتصال بی‌سیم هم تجربه کنید.


بند اتصال ایمن
کاربران برای حمل اسپیکر ال‌جی می‌توانند آن را از طریق بند ایمن دستگاه، به کیف یا هر وسیله مطمئن دیگری وصل کنند. این بند اسپیکر PH4 را به خوبی در جا خود نگه می‌دارد و از افتادن یا ضربه دیدن آن جلوگیری می‌کند.

اسپیکر بلوتوث ال‌جی LG PH4 Portable Bluetoothe Speaker

مشخصات اسپیکر بلوتوث ال‌جی LG PH4 Portable Bluetooth Speaker
برند :     ال‎جی
مدل :     PH4
ابعاد :     66*175*80 میلی‌متر
وزن :     530 گرم
مشخصه صدا :    
افکت صدای 360 درجه
یک عدد پسیو رادیاتور

نوع باتری :     باتری لیتیوم یونی
توان مصرفی در حالت روشن :     6 وات
توان مصرفی در حالت استندبای :     0.5 وات
توان خروجی :     16 وات
مدت زمان کارکرد باتری :     10 ساعت
نحوه اتصال :     بلوتوث و پورت AUX
سایر مشخصات :     مقاوم در برابر آب، دارای شاخص LED برای تشخیص میزان شارژ، مجهز به میکروفون

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم