اسپیکر قابل حمل ال جی LG PH3 Portable Player

LG PH3 Portable Player

ادامه مطلبShow less
320,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 16,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

طراحی

نکته ای که اسپیکرهای ال جی را از دیگر اسپیکر های برندهای مختلف متفاوت می کنید طراحی خاص آنهاست؛ برای مثال LG PH3 Bluetooth Speaker طراحی فوق العاده ای دارد که به طرز عجیی چراغ قسمت بالایی آن کاربر را بیاد شمع و حال و هوای رمانتیک می اندازد.

LG PH3 Bluetooth Speaker

پخش صدای 360 درجه

اما جدای از طراحی خاص و شکیل این محصول، LG PH3 صدای به نوعی طراحی شده است که توان پخش صدای 360 درجه دارد. این قابلیت باعث می‌شود صدا در تمام جای اتاق به صورت یکسان پخش شود که جذابیت و کارایی این اسپیکر بلوتوثی ال جی را بالا می برد.

میکروفون داخلی

پخش صدای 360 درجه تنها قابلیت LG PH3 Bluetooth Speaker نیست. بلکه قابلیت های خانواده‌‌ی LG PH نیز آنها را خاص می کند. دیگر قابلیت این اسپیکر داشتن میکروفون داخلی برای مکالمه با مخاطبین تلفن همراه شما از طریق این اسپیکر است.

 

LG-PH-3-grey

 

جک 3.5

داشتن جک 3.5 میلی متری نیز از دیگر خواص این اسپیکر بلوتوثی ال جی است که باعث می شود که کاربر بدون نیاز به دستگاه بلوتوثی و با یک کابل سوکت 3.5 میلی متری که اکنون در هر خانه ای پیدا می شود به موزیک با PH3 گوش کند و از آن لذت ببرد.

لامپ ال ایی دی رنگارنگ

PH3 دارای لامپ ال ایی دی با رنگ های مختلفی است که با هر موزیک و با تم هر آهنگی شاهد ساطع شدن نور با رنگ های مختلفی خواهید بود که فضای گوش دادن به موزیک شما را دگرگون می کند.

LG PH3 Bluetooth Speaker

اتصال همزمان تا سه اسپیکر

PH3 قابلیت جالب دیگری دارد و آن نیز توانایی اتصال و پخش همزمان با چند PH3 دیگر است. شما می توانید سه عدد اسپیکر PH3 را به طور همزمان بهم هم متصل کنید بطوری که سه تای آنها باهم موزیک پخش کنند. این موضوع باعث دریافت صدای سه برابر به طور همزمان می شود.

 

  • دارای رقص نور
  • دارای دکمه تماس
  • صدای 360 درجه فراگیر
  • طراحی خاص و بی نظیر
  • دارای میکروفون جهت مکالمه
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم