اسپيکر بلوتوثي قابل حمل ال جي مدل PH1

LG PH1 Portable Bluetooth Speaker

  • نوع اتصال: بي‌سيم
  • اتصال دهنده: جک 3.5 ميلي‌متري صدا
  • باتري: دارد

ادامه مطلبShow less
225,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 11,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این اسپیکر بلوتوث نسبتا کوچک و بسیار زیبا و دوست داشتنی محصولی دیگر از کمپانی بزرگ و قدرتمند ال جی میباشد که دیگر برای کاربران حوزه ی فن آوری توضیح از این شرکت لازم نیست و همگان به کیفیت و کارایی محصولات این شرکت اذعان داریم .

این اسپیکر طراحی 360 درجه دارد که این امر  باعث میشود تا وقتی شما هر جایی از اتاق هستید صدارا به صورت کاملا واضح بشنوید و اصطلاحا صدا جهت نداشته باشد و یکنواخت به گوش برسد .

علاوه بر این در این اسپیکر چراغ ال ای دی مخصوص قرار داده شده است که در حین پخش موسیقی به رنگ ها و حالت های مختلف تغییر میکند که باعث هر چه زیبا تر شدن اسپیکر میشود.

نحوه ی اتصال دستگاه های پخش کننده ی مختلف مثل گوشی موبایل ، تبلت و ... به این اسپیکر به صورت بی سیم بوده و از طریق بلوتوث میباشد .

به همین منظور لازم میدانیم  نکته ای مهم را خدمت کاربران گرامی عرض کنیم و آن این است که باید توجه داشته باشید تا بلوتوث دستگاه پخش کننده نسخه ی قدیمی تر ( پایین تر از 4.0 ) نباشد تا در هنگام اتصال و یا پخش آهنگ مشکلی ایجاد نشود .

از دیگر ویژگی های بارز این محصول داشتن میکروفون بسیار با کیفیت و مجهز به سیسیتم حذف صدای اضافی محیط میباشد که میتواند صدا ارا با بهترین کیفیت و حدافل نویز به گوش مخاطب برساند .

هنگام برقراری تماس ورودی و یا خروجی صدای اسپیکر که در حال پخش میباشد قطع میشود به همین ترتیب پس از اتمام مکالمه ی تلفنی آهنگ مورد نظر از ادامه پخش خواهد شد و از این بابت نیز نگرانی وجود نخواهد داشت .

ناگفته نماند این محصول از پورت AUX پشتیبانی میکند و میتاونید در صورت ممکن نبودن اتصال به صورت بی سیم از این طریق دستگاه پخش کننده ی خود را از طریق کابل به اسپیکر متصل کنید و آهنگ ها دیگر فایل های مورد علاثه ی خود را پخش کرده و نهایت لذت را ببرید .

ویژگی ها :

دارای قابلیت پخش 360 درجه ی صدا 

صدای بسیار با کیفیت و با تقکیک بسیار بالا 

طراحی ظاهری بسیار زیبا و کم حجم

تهیه شده از بهترین قطعات و مواد اولیه در ساخت 

دارای ال ای دی های مخصوص برای رقص نور در هنگام پخش موسیقی 

امکان قابلیت مکالمه ی تلفنی از طریق میکروفون تعبیه شده در اسپیکر 

دارای میکروفون مجهز به حذف صدای مزاحم محیط 

ارائه ی صدای یکنواخت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم