پایه نگهدارنده گوشی ریمکس Remax RM-C04 Motion Car Mount

Remax RM-C04 Motion Car Mount

ادامه مطلبShow less
66,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,300 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اهی پیش آمده کاربران گوشی‌های هوشمند هنگام رانندگی به گوشی خود نیاز داشته باشند. یک تماس ضروری، یا مشاهده مسیر حرکت آنلاین روی نقشه از نمونه‌های آن است. اما در دست رفتن گوشی هنگام رانندگی، خطرات زیادی به همراه دارد. به همین دلیل استفاده از نگهدارنده‌های موبایل ضرورت پیدا می‌کند. یکی از نمونه‌های پایه‌های نگهدارنده موبایل مدل RM-C04 است که توسط کمپانی ‌ریمکس برای گوشی‌هایی باصفحه نمایش بین 3.5 تا 7.0 اینچ طراحی شده است.

استند ریمکس مناسب برای انواع خودروها

RM-C04 برای نگه داشتن گوشی از نیرو مغناطیسی استفاده نمی‌کند، بلکه این پایه نگهدارنده از بالا و پایین باز است و با استفاده از گیره‌هایی که در دو طرف آن تعبیه شده است، گوشی  را نگه می‌دارد. گیره‌های متحرک این پایه به راحتی از دو طرف باز می‌شود. در نتیجه برای هر مدل گوشی بین 3.5 تا 7.0 اینچ قابل استفاده است. با باز کردن گیره نگهدارنده، گوشی در آن قرار می‌گیرد و گیره بدون آسیب رساندن به بدنه گوشی از دو سمت آن را در بر می‌گیرد. علاوه براین، در قسمت زیری بدنه اصلی استند که گوشی را دربرمی‌گیرد دو پایه تعبیه شده است که کاربران برای قرار دادن گوشی در استند باید این دو پایه را بیرون بکشند تا گوشی روی آن سوار شود. در نتیجه با قرار دادن گوشی در نگهدارنده، موبایل کاربران از سه سمت محافظت خواهد شد. 

پایه زیری نگهدارنده هولدر ریمکس برای سوار شدن گوشی

کاربران برای جای‌ دادن گوشی در استند، باید کلیدی که پشت نگهدارنده قرار دارد را به سمت بالا بکشند تا گیره‌های متحرک استند از هم باز شود.

پس از جای‌گیری گوشی در استند دومرتبه باید کلید را به سمت پایین کشید تا نگهدارنده قفل شود.

بستن قفل ایمنی برای قرارگیری مستحکم گوشی در نگهدارنده ریمکس

ابعاد این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه کوچک بوده و فضای کمی از ماشین را اشغال می‌کند. بنابراین برای همه ماشین‌ها، حتی خودروهای کوچک مناسب بوده و مزاحمتی برای کاربران و رانندگان ایجاد نخواهد کرد. استند گوشی ریمکس به بدنه اسمارت فون‌ها فشار وارد نمی‌کند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند. اما با این حال قدرت نگهداری بالای این نگهدارنده باعث شده گوشی هوشمند در هر حالتی حتی با تکان‌های شدید خودرو در نگهدارنده به خوبی حفظ شود و بیرون نیفتد.

استند ریمکس به لطف چسب قوی و مکش بالای آن، در جایی که نصب شده باشد با قدرت زیاد و به صورت پایدار باقی می‌ماند و لغزشی نخواهد داشت. به همین دلیل با قرار گرفتن گوشی در آن، رانندگان و کاربران اطمینان خاطر خواهند داشت که ایمنی گوشی به خوبی حفظ می‌شود. علاوه براین نصب شدن این استند با استفاده از چسب موجب شده است برای انواع خودروها مناسب یاشد و اهمیتی ندارد طراحی داخلی خودرو به چه شکلی باشد.

چسبندگی قوی استند ریمکس روی داشبورد ماشین

از مهم‌ترین ویژگی‌های استند ریمکس قابلیت چرخش 360 درجه نگهدارنده است که باعث می‌‌شود کاربران متناسب با شرایط خود در هر حالت و زاویه‌ای که نیاز دارند گوشی را تنظیم کنند و روی آن تسلط داشته باشند. 

زاویه چرخش 360 درجه و کاربری احت استند ریمکس

بدنه این پایه از پلاستیک بادوام، باکیفیت و سازگار با محیط زیست ABS ساخته شده است و به همین دلیل به سادگی کهنه و فرسوده نخواهد شد. 

تولید شده از پلاستیک با دوام ABS

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم