هدفون بی سیم گردنی انکر Anker Soundcore Life U2 A3212

Anker Soundcore Life U2 A3212

ادامه مطلبShow less
1,850,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 92,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

از آنجایی که مهمترین مسئله در انتخاب یک هدفون کیفیت صدا و میزان صدای آن هستش پیشنهاد ما به شما هدفون داخل گوش بی سیم انکر مدل  Soundcore Life U2 محصولی عالی با برند ساندکور از شرکت انکر است .

هدفون داخل گوش بی سیم انکر مدل  Life U2 دارای درایورهای 10 میلی متری است که  20 درصد بزرگتر از درایور های هدفون های معمولی دیگر هستش ، که در آن یک دیافراگم سلولزی زیستی برای تولید تریبل (صدای بلند) با جزئیات بالا و با وضوح عالی تعبیه شده است و همچنین میتوانید برای افزایش بیس این هدفون دورگردنی حالت BackUp را روشن کنید . برای این کار دکمه روی بند گردن را فشار دهید تا از حالت عادی به حالت BassUp بروید.

این محصول زیبای دورگردنی فقط با یک بار شارژ میتواند 24 ساعت برای شما کار کند . اما اگر هدفون شما شارژ نداشت و شما هم فوری به هدفون نیاز داشتید ، اصلا نگران نباشید این هدفون داخل گوش بی سیم انکر مدل  Life U2 به لطف کابل USB-C ظرف مدت زمان فقط 5 دقیقه به قدری شارژ میشود که 2 ساعت برای شما کار کند.

در این محصول فناوری cVc 8.0 تعبیه شده است . با کمک این فناوری در مکان های پر سر و صدا میتوانید به راحتی مکالمه داشته باشید زیرا تمام نویز های اضافی را حذف کرده و فقط صدای شما را با وضوحی استثنایی منتقل میکند.

جنس بدنه این هدفون از سیلیکون سبک با هسته فولادی آلیاژ تیتانیوم است و دارای یک پوشش ضد آب نیز هست و در برابر آب و باران و .... از هدفون شما محافظت میکند.

گوشی های هدفون داخل گوش بی سیم انکر مدل  Life U2 دارای آهنربا نیز نیستندد. با اتصال دو گوشی به صورت مگنتی به یکدیگر در زمان‌هایی که از آن استفاده نمیکنید ، از گره خوردن آن جلوگیری می کنید.

این محصول مناسب ورزشکران بازار یابان و افرادی که مدام از تلفن خود استفاده میکنند است . از این محصول میتون در چهار فصل سال و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

مشخصات :

ورودی: 4.2 ولت 

زمان شارژ: 2 ساعت

زمان پخش (بر اساس سطح صدا و محتوا متفاوت است): 24 ساعت

درجه ضد آب : IPX7

وزن: 32 گرم 

امپدانس: 16 Ω

درایور (فول برد): 10 میلی متر

پاسخ فرکانس: حالت بلوتوث 20-20 کیلوهرتز / حالت سیمی 20-40 کیلوهرتز

نسخه بلوتوث : V5.0 

برد: 10 متر 

مناسب برای : مکالمه ، گیمینگ ، ورزش ، بیزینس ، کاربری عمومی

قابلیت‌های مقاومتی : مقاومت در برابر رطوبت و عرق

ویژگی‌های خاص : میکروفون ، کلید مدیریت میزان صدا ، نگهدارنده گردنی ، دارای گواهینامه IPX7 ، دارای پورت USB-C

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم