دستگاه کارت خوان و تبدیل Earldom CardReader

165,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

کارتخوان Earldom مدل CardReader ET-OT20 OTG این امکان را به شما میدهد که , میکرو SD و فلش مموری یا حتی موس و کیبورد را به راحتی به گوشی هوشمند خود متصل کنید و با این پورت های ورودی دیگر جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. این دستگاه دارای سه کانکتور است که می توانید به راحتی به گوشی خود متصل کنید. این کانکتور ها عبارتند از لایتنینگ ، میکرو USB و Type-C .

این دستگاه همچنین  دارای یک پورت USB نسخه 2.0 می باشد که می توانید فلش مموری و ... را به آن متصل کنید. در قسمت بالایی پورت USB ، محلی برای متصل کردن کارت حافظه از نوع Micro SD می باشد. به این ترتیب شما می توانید کارت حافظه و یا فلش مموری خود را به این دستگاه متصل کرده و با اتصال آن به گوشی موبایل خود با استفاده از یکی از کانکتور ها به راحتی می توانید اطلاعت خود را از گوشی به کارت حافظه و یا فلش مموری و یا باالعکس انجام دهید.این دستگاه با تمامی گوشی های اندروید و آیفون سازگار می باشد. ابعاد مناسب و وزن سبک این کارتخوان این امکان را به شما میدهد که آنرا همیشه به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز به سادگی از آن استفاده نمایید.

روی تمامی نسخه های ios کار میکند حتی 11

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم