لامپ هوشمند Eufy Lumos انکر مدل Anker Smart Bulb T1012

Anker eufy Lumos Smart Bulb

  • شدت نور:۸۰۰ لومن
  • توان اسمی:60W
  • Wi-Fi:دارد
  • نوع چراغ:LED
  • برنامه مخصوص تلفن هوشمند:Eufyhome
ادامه مطلبShow less
159,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

زندگی پرمشغله امروزی، گاهی اوقات به اکثر افراد اجازه نمی‌دهد تا کارهای روزمره خانه را به‌درستی انجام دهند. تجهیزات و وسایل جانبی هوشمند چند وقتی است که به کمک افراد پرمشغله آمده‌اند و می‌توانند دستیارهای مفیدی باشند. لامپ هوشمند Eufy Lumos انکر با کد محصول T1012V21 محصولی بسیار کاربردی است که با توجه ابعاد بسیار کوچک و کیفیت عملکرد بالایش، انتخاب بسیاری از خریداران است.

لامپ هوشمند Eufy Lumos با دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant سازگار است و برای روشن کردن آن، تنظیم نور با میزان درصد مورد نظرتان و حالت مصرف انرژی فقط کافی‌ست با دستیار صوتی خود صحبت کنید. یادمان نرود که هر چه‌قدر هم لامپ هوشمند Eufy Lumos هوشمند باشد، کار اصلی‌اش بخشیدن روشنایی و نور باکیفیت است که قابلیت پخش نور با انرژی ۹ وات تا ۶۰ وات لامپ هوشمند Eufy Lumos، این دغدغه را نیز کنار می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل آن از طریق وای‌فای و از فاصله‌ای دور اشاره کرد. این کنترل از طریق اپلیکیشن اختصاصی این محصول رخ می‌دهد و شما می توانید حتی بیرون از خانه به تنظیم نور خانه‌تان بپردازید.

اگر می‌خواهید با یک تیر صد نشان بزنید و خرید جمع‌وجور اما پرمحتوا داشته باشید، لامپ هوشمند Eufy Lumos انکر دارای کد محصول T1012V21 تحت گارانتی آواژنگ خرید مناسبی برایتان است.

نشان تجاریeufy
شرکت سازندهAnker
نشان تجاریeufy
سازندهAnker
کالای دیجیتاللامپ هوشمند
ابعاد65 x 65 x 140 mm
وزن200 g
توان نوری800 Lumens
توان اسمی9 w
طول عمر>20,00 hours
نوع سرپیچE26
ولتاژ ورودیAC 120 V,60Hz
رنگ نورسفید قابل تنظیم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم