شارژر دیواری A2021 انکر Anker Wall Charger PowerPort 2

Anker A2021 Wall Charger

  • ولتاژ ورودی:۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی:۵ ولت
  • نوع درگاه:USB 2.0
ادامه مطلبShow less
185,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شارژرهای انکر از بهترین و باکیفیت‌ترین شارژرهای موجود در بازار لوازم جانبی الکترونیک هستند و همواره از به‌روزترین فناوری و کاربردی‌ترین آن‌ها بهره می‌برند. شارژر دیواری 2-Port انکر با کد محصول A2021 به‌دلیل ویژگی‌های شاخص خود چون داشتن دو درگاه اتصال کابل USB، شارژ سریع و عدم شارژ خودکار بعد از کامل شدن شارژ به یکی از بهترین شارژرهای دیواری در بازار تبدیل شده است.

شارژر دیواری 2-Port انکر، تلفن هوشمند و دستگاه مورد نظرتان را با سرعت ۲۴ وات بر ثانیه و از طریق دو درگاه شارژ می‌کند. شارژر دیواری 2-Port علاوه‌بر این‌که دارای ابعادی بسیار کوچک است، اما از استحکامی بالا برخودار است و شما فقط کافی‌ست تلفن همراه خود را به این شارژر متصل کنید تا شارژ دستگاه‌تان آغاز شود. این شارژر دارای فناوری‌های شارژ VoltageBoost و PowerIQ است که فناوری اول شارژ سریع دستگاه‌تان را به ارمغان می‌آورد و فناوری دوم نیز شارژ هوشمند، ایمن و سریع دستگاه را ممکن می‌کند. همان‌طور که گفته شد، این شارژر دمای دستگاه شما را حین شارژ تنظیم می‌کند و نمی‌گذارد دستگاه بیش از حد گرم شود و پس از تکمیل شارژ آن نیز به‌صورت خودکار روند شارژ را متوقف می‌کند تا شما متوجه کامل شدن شارژ تلفن همراه‌تان شوید؛ ناگفته نماند که توقف روند شارژ توسط شارژر به نحوی است که روند شارژ کاملا متوقف نشده و شارژ دستگاه شما کاهش نمی‌يابد. به علاوه این ویژگی‌ها، این محصول در میان شارژرهای دیواری، شارژری سریع و در عین حال قابل حمل محسوب می‌شود. رابط‌های این شارژر، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تاشونده هستند و در جایگاه اختصاصی که برای آنان تعبیه شده قرار می‌گیرند که علاوه بر قابل حمل بودن، باعث محافظت و حفظ عمر محصول نیز می‌شوند.

اگر می‌خواهید شارژری باکیفیت و با دوام خریداری کنید و بدون هیچ دغدغه‌ای، بیش از یک دستگاه را با آن شارژ کنید، شارژر دیواری 2-Port با کد محصول A2021 انکر پیشنهاد ما به شماست.

برند :Anker
مدل :PowerPort II
جنس :پلاستیک ABS
تعداد و نوع پورت خروجی :
  • دو پورت
  • USB
جریان و ولتاژ ورودی :AC 100-240V~0.7A 50-60Hz
توان خروجی :24W
جریان و ولتاژ خروجی :5V / 4.8A
تکنولوژی شارژ سریع :PowerIQ , VoltageBoost
ابعاد :57×54×29 میلیمتر
وزن :96 گرم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم