شارژر همراه انرجايزر مدل UE4002 با ظرفيت 4000 ميلي آمپر ساعت

Energizer UE4002 4000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
88,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,400 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

درباره پاوربانک انرجایزر مدل UE4002 با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر 

Energizer UE4002 4000mAh Power Bank

پاور بانک ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی «انرجایزر» وزن بسیار کمی دارد و بدنه‌ی آن به صورتی طراحی شده تا به سادگی داخل جیب یا کیف‌تان جای گیرد. این شارژر همراه تنها ۱۱۰ گرم وزن دارد و باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم پلیمری است.

طول آن ۱۱٫۸ سانتی‌متر، عرضش ۶٫۸ سانتی‌متر و ضخامت پاور بانک هم ۰٫۹ سانتی‌متر است. شما می‌توانید این شارژر همراه را به سادگی داخل جیب یا کیف‌تان قرار داده و همیشه همراه با خود داشته باشید و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل‌تان در طول روز نداشته باشید.

روی سطح این پاوربانک انرجایزر مدل UE4002 با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر یک درگاه خروجی USB وجود دارد که شدت جریان خروجی در آن ۲٫۰ آمپر است. همچنین در این مدل از محصولات انرجایزر یک درگاه ورودی microUSB هم تعبیه شده که شدت جریان ورودی در آن هم ۲٫۰ آمپر است. همچنین ولتاژ ورودی در این شارژر ۵٫۰ ولت و ولتاژ خروجی در آن هم ۵٫۰ ولت است. بنابراین شما با استفاده از این شارژر همراه علاوه بر انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک پلیر، قابلیت شارژ باتری انواع تبلت و آیپد را هم خواهید داشت.

برای استفاده از این پاور بانک و شارژ با آن کافی است دستگاه مورد نظرتان را از طریق یک کابل USB به درگاه‌ خروجی متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری دستگاه‌تان شارژ شود. همچنین برای شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته در این مدل هم باید از درگاه microUSB روی سطح شارژر استفاده کنید.


سایر مشخصات:

  • وزن کم
  • باریک
  • دارای کابل
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم