قاب محافظ اسپیگن Spigen Thin Fit Case For Samsung Galaxy Note 8

کاور محافظ اسپیگن مدل Thin Fit گوشی گلکسی نوت 8، محافظی بسیار نازک و کم حجم که براحتی بر روی Galaxy Note 8 نصب شده و بخاطر طرح زیبای 3 بعدی که در قاب پشتی آن قرار دارد جلوه زیبا و خاص به گوشیتان خواهد بخشید.

ادامه مطلبShow less
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Thin Fit Case For Samsung Galaxy Note 8

مدل Thin Fit از سری کاور های اسپیگن نازک و کم حجم ساخته شده و از وزن کمی برخودار است. ابعاد این گوشی متناسب با پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 ساخته شده و هنگام که بر روی آن قرار می گیرد تغییر وزن و حجم محسوسی را در وزن و حجم آن ایجاد نخواهد کرد.جنس مواد استفاده شده در ترکیب این محافظ پلی کربنات سخت است به همین دلیل این محصول محافظی مقاوم در برابر خط و خش محسوب شده و از قاب پشتی گوشی به خوبی در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد. به لطف طراحی استاندارد اسپیگن این محافظ به خوبی در دست کاربر جای گرفته و در دسترسی کاربر به هرکدام از پورت های گوشی نیز محدودیتی ایجاد نخواهد کرد، محل موربوط به کلید های گوشی نیز فاقد پوشش بوده و بطور مستقیم می توان به آنها دسترسی داشت.

قاب پشتی محافظ از یک طرح هندسی سه بعدی بهره می برد و جلوه بصری زیبایی را برای قاب پشتی گوشی به ارمغان خواهد آورد.

اسپیگن جهت سهولت در نصب و جدا سازی آن در چهار گوشه آن شیار هایی باریک قرار تا به کمک آن را نصب و جداسازی محافظ آسان باشد، بدین ترتیب بدون هیچ نگرانی از آسیب رسیدن به بدنه گلکسی نوت 8 می توان قاب را بر روی آن نصب کرده و از آن استفاده کرد.

حال با توجه به ویژگی هایی که از محافظ Thin Fit برایتان ذکر کردیم اگر به دنبال محافظی سبک و کم حجم و البته زیبا و مقاوم برای گلکسی نوت 8 خود هستید محافظ Thin Fit اسپیگن گزینه مناسبی برای انتخاب شما خواهد بود.


ویژگی های محصول :

- ساخته شده از پلی کربنات

- سبک و مقاوم

- زیبا و خوش ساخت

- نازک و کم حجم

- عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم