کیت تمیز کننده لوازم دیجیتال 8 در 1 گرین لاین

  • مناسب تمیز کردن ایرپاد، کیس ایرپاد و گوشی موبایل
  • مناسب تمیز کردن لپتاپ و کامپیوتر
  • دارای گیره جدا کردن دکمه‌های کیبورد
  • حاوی محلول تمیز‌کننده صفحه‌نمایش با مخزن شیشه‌ای
  • برس نرم برای تمیز کردن شیارهای کیبورد و درز‌های گوشی
  •  پارچه قابل جدا شدن و شست‌شو برای صفحه نمایش
  • سری مخملی برای تمیز کردن
  • نوک فلزی گرد برای تراشیدن کثیفی‌ها
  • فرچه برای تمیز کردن توری‌ها
  • قابلیت استفاده به عنوان استند موبایل
  • طراحی جمع و جور و قابل حمل
ادامه مطلبShow less
385,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 19,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت تمیز کننده 8 در 1 گرین لاین، یک کیت چند منظوره جهت تمیز کردن انواع لوازم الکترونیکی دیجیتال بوده و با طیف گسترده‌ای از لوزام نظیر کیس شارژر و ایرباد، گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلویزیون، صفحه کلید، هدست، دوربین عکاسی و ... سازگاری دارد.

کیت تمیز کننده گرین لاین مدل 8 IN 1 از طراحی جدید و مدرن GiftLand بهره برده که مخصوص سال 2023 است. این کیت تمیز کننده ضمن داشتن ظاهری زیبا، بسیار جمع‌وجور بوده و در ابعاد 90 در 35 در 50 میلی‌متر طراحی شده است. کیت تمیز کننده 8 در 1، وزنی تقریبا برابر با 90 گرم داشته و به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک خود، به خوبی قابل حمل است. طراحی به‌هم پیوسته اقلام این کیت نیز سبب شده است که نگرانی از بابت گم شدن اجزای آن نداشته باشید.

در تهیه بدنه Cleaning Kit 8 in 1 از متریال ABS و PC استفاده شده است. این متریال با محیط زیست سازگار بوده و بدون بو می‌باشد. استفاده از ABS، ضمن کاهش دادن وزن نهایی محصول، به دوام آن نیز اضافه کرده و آن را در مقابل ضربات و آسیب‌های احتمالی بیرونی ایمن ساخته است. کیت تمیز کننده گرین لاین 8 در 1 به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است.

یک سر این مکعب از یک مینی برس شبیه به فرچه تشکیل شده است که وظیفه تمیز کردن کیبورد را برعهده دارد. این برس به کمک سوئیچ کشویی، از بدنه کیت بیرون آمده و به همان طریق در داخل بدنه کیت تمیزکننده پنهان می‌شود.

یک سر دیگر این کیت تمیزکننده نیز 2 قلم مخصوص را در خود جای داده است که به صورت کشویی از بدنه آن بیرون می‌آیند. این دو قلم برای تمیز کردن ایرباد و کیس شارژر استفاده می‌شوند. در قسمت میانی این دو قلم یک گیره انبر مانند تعبیه شده است که به منظور خارج کردن دکمه‌های کیبورد کاربرد دارد.

قسمت زیرین آن نیز به عنوان یک هولدر عمل کرده و گوشی را در استند نگه می‌دارد. در قسمت پشتی این کیت تمیز کننده یک پارچه میکروفیبر قرار دارد که برای تمیز کردن نمایشگر لوازم دیجیتال استفاده می‌شود. این کیت گرین لاین در داخل خود یک بطری اسپری تمیز کننده را شامل شده است که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.

اجزای کیت تمیز کننده 8 در 1 گرین لاین و کارایی هر یک از این اجزا

این کیت تمیز کننده 8 وسیله کاربردی را در بطن خود جای داده است و به همین سبب از آن به عنوان کیت 8 در 1 یاد می‌شود. اجزای این کیت بدون کوچکترین آسیب و خط‌و‌خشی می‌توانند هندزفری‌ها، کیس شارژر و سایر لوازم هوشمند را تمیز کرده و از این طریق طول عمر آن‌ها را افزایش دهند. اجزای Cleaning Kit 8 in 1 عبارتند از :

1) مینی برس (شبیه فرچه) که به صورت کشویی بیرون آمده و به منظور تمیز کردن گرد و خاک و آلودگی‌های کیبورد کاربرد دارد.

2) هولدر یا نگهدارنده گوشی که در قسمت بالایی برس تعبیه شده و به عنوان یک استند عمل می‌کند.

3) یک بطری اسپری تمیزکننده مخصوص نمایشگرهای لوازم دیجیتال

این بطری اسپری‌دار، حجمی برابر با 5 میلی لیتر داشته و برای استفاده طولانی مدت کاملا پاسخگو است. مقدار مناسبی از این مایع تمیزکننده را روی صفحه نمایش (گوشی، لپ‌تاپ یا ...) اسپری کرده و سپس به کمک پارچه میکرو فیبر که در بدنه کیت تمیز کننده وجود دارد، نمایشگر را پاک کنید.

4) یک پارچه میکروفیبر تهیه شده از الیاف فوق‌العاده، با قابلیت پاک کنندگی بالا

این پارچه که به صورت چسبی در بدنه کیت تمیزکننده 8 در 1 تعبیه شده است، وظیفه تمیز کردن نمایشگرها را برعهده دارد. این پارچه دارای قابلیت شست‌وشو بوده و پس از شست‌وشو و خشک شدن، به صورت چسبی دوباره به بدنه کیت می‌چسبد.

5) گیره انبر مانند کوچک به منظور خارج کردن کلیدهای کیبورد

 از آن‌جایی که ذرات ریز و گرد و غبار به زیر کلیدهای کیبورد نفوذ می‌کنند، به کمک این گیره می‌توان به آسانی کلیدهای کیبورد را خارج کرده و سپس توسط برس (شماره 1) سطح زیرین دکمه‌ها را تمیز کرد.

6) قلم تمیزکننده پنبه‌ای که از اسفنج ظریف و نرم تهیه شده است. این قلم بدون ایجاد کوچک‌ترین آسیبی، کثیفی‌های موجود در داخل کیس شارژر هندزفری‌های بلوتوثی را تمیز می‌کند.

7) قلم ظریف‌تر دیگر که در برگیرنده یک قسمت فرچه‌ای برای تمیز کردن قسمت بیرونی ایربادها است. این برس کوچک برای پاک‌سازی سریِ ایربادها و تمیز کردن جرم گوش و کثیفی‌های هندزفری‌های بی‌سیم کاربرد دارد.

8) نوک قلم (شماره 7) ظریف‌تر بوده و برای تراشیدن آلودگی‌ها از درون توری ایربادها و حاشیه‌های آن استفاده می‌شود.

در مجموع این کیت تمیز کننده گرین لاین، یک پکیج کامل و تمام‌عیار بوده و با تهیه آن می‌توانید لوازم الکترونیک خود را از انواع آلودگی‌ها تمیز کرده و به سلامت خود و وسایلتان کمک کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم