بومرنگ و اسپینر توپی Flynova Pro

  • توپ بازی که به شکل بومرنگ با پرتاب آن به سمت خودتان بر می گردد.
    - نور پردازی داخلی با قابلیت تغییر رنگ
    - ایمن و مناسب سنین مختلف
    - طراحی مناسب به گونه ای که از ضربه، سقوط و حتی برخورد محافظت می‌کند
    - مجهز به باتری داخلی قابل شارژ
ادامه مطلبShow less
355,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 17,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی اجمالی اسباب بازی اسپینر توپ پرنده

یک اسپینر توپی با قابلیت پرواز به این گونه که با پرتاب آن به سمت هوا مانند بومرنگ به سمت شما باز میگردد و در طول پرواز و چرخیدن رنگ های زیبایی را تولید می کند.

طراحی این محصول کاملا استاندارد بوده و استفاده از بدون خطر است. شما می توانید با این وسیله ساعت ها چه در فاضی داخل و یا خراج از خانه سرگرم شوید و هدیه مناسبی به افراد سنین پایین نیز به حساب می آید. 

داخل بومرنگ توپی Flynova Pro سه چراغ LED قرار گرفته است که به شکل نئونی زمان چرخیدن جلوه ی زیبایی را تولید می کنند. چراغ‌ها نور خود را از لبه‌های پروانه داخلی Flynova Pro به بیرون ساطع می‌کنند و روی اسپینر یک دکمه ی خاموش و روشن قرار گرفته است. پس از زدن دکمه کافی است تا اسپینر را اندکی بلرزانید و یا اینکه ضربه ی کوچکی به آن بزنید تا بیدار شود و پروانه آن شروع به چرخیدن کند و پس از آن دستگاه آماده به کار است.

اسپینر Flynova PRO دارای یک باتری داخلی قابل شارژ شدن استکه ظرفیت داخلی آن حدودا 200 میلی آمپر ساعت بوده و کلا 25 دقیقه زمان می برد تا شارژ کامل شود و می توانید پس از شارژ شدن 30 دقیقه (نیم ساع) از آن استفاده کنید.

بازی تک نفره و چند نفره با اسپینر فلای نوا

با این وسیله هم تنهایی و هم چند نفره می‌توانید سرگرم شوید. تسلط بر نحوه پرتاب درست بومرنگ نیاز به تمرین دارد. می‌توانید آن را بطوری پرتاب کنید که دوباره به عقب برگردد و یا می‌توانید بین چند نفر مثل یک توپ پرنده آن را پاسکاری کنید. این توپ پرنده قابلیت چرخش با سرعت بالا به صورت معلق در هوا را هم دارد. به این صورت که اگر بعد از روشن شدن و شروع به کار دست خود را زیر آن نگه دارید، با فاصله‌ای مشخص نسبت به دست شما در هوا معلق می‌ماند و شروع به چرخیدن می‌کند.

ناگفته نماند که بدنه Flynova Pro در مقابل ضربه مقاوم است و با ضربه‌های عادی آسیبی به آن وارد نمی شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

جنس
پلاستیک
رنگ بندی
آبی و قرمز
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم