اسپیکر طرح گرامافون B7

350,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 17,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بلندگوهای بلوتوث قابل حمل با صدای بلند و پخش صدای بلند و صدای بلند. دکوراسیون زیبا برای خانه با کیفیت صدای موسیقی خوب. بهترین بلندگوی استریو قابل حمل بی سیم بلوتوث، خروجی HI-FI.

امکانات عبارتند از: مکالمه تلفنی میکروفن، کارت حافظه میکرو SD، فلش درایو USB، اسپیکر بلوتوث بیسیم، ورودی کابل AUX کمکی.

طراحی راحت برای حمل وزن کم، برای مسافرت و پیاده روی بسیار آسان است، نور و راحت در کوله پشتی، چمدان شما مناسب است. می توان در فضای باز و داخلی استفاده کرد.

حجم با صدای بلند و کیفیت صدای باس خوب. اتاق پر کردن صدا، مناسب برای خانه، اتاق خوابگاه، آشپزخانه، حمام، ماشین، احزاب؛ پخش موسیقی یا خدمات رادیویی اینترنتی مانند Pandora و Spotify

پاک کردن صدای تمام دور که ممکن است از یک بلندگو جمع و جور انتظار نداشته باشید. درخواست های صوتی باعث می شود دستگاه های خود را به راحتی و بهتر نشان دهید.

اتصال به چند ثانیه به دستگاه های بلوتوث از جمله: آی فون، اپل، آی پاد، سامسونگ، روشن شدن، گوشی های هوشمند، قرص؛ پخش صوتی از لپ تاپ ها، رایانه های شخصی و دستگاه های غیر بلوتوث با استفاده از کابل های صوتی 3.5mm / AUX-IN

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم