قاب استنددار جی کی کی نیو اس 24 اولترا Case Gkk NEW Samsung S24 Ultra

Case Gkk Samsung S24 Ultra

  • طراحی زیبا و خاص
  • استند دار
  • شفاف
  • برند اورجینال GKK
ادامه مطلبShow less
1,549,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 77,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 قاب استنددار جی کی کی بسیار نازک شیک فقط برای Samsung S24 Ultra. لطفا مدل گوشی خود را بررسی کنید. برش‌های دقیق با دسترسی کامل به تمام کنترل‌ها و ویژگی‌ها (دوربین‌ها، بلندگو و غیره)، مناسب برای تلفن همراه شما.

مواد با کیفیت بالا قاب جی کی کی  - پوسته Samsung S24 Ultra  مزیت این مواد این است که می توانند دوام داشته باشند و از گوشی در سراسر بدنه در برابر برخورد، خط و خش، سایش روزانه، افتادن و ضربه های تصادفی محافظت کنند.

محافظت در برابر سقوط نظامی - این فناوری باعث می شود ضربه های شدید را به طور موثری پراکنده کرده و از نظر محافظت برجسته تر باشد. پشت کامپیوتر سخت لایه دوم محافظتی را فراهم می کند که 99٪ نیروی ضربه را پراکنده می کند.

دستگیره راحت - قاب باریک اس 24 اولتراسامسونگ به سختی قابل توجه است. لبه‌های منحنی به شما چسبندگی راحت‌تری را بدون احساس برآمدگی می‌دهد که با سایر قاب‌های پایه سخت با لبه‌های مستقیم متفاوت است.

لمس ابریشمی و مقاومت در برابر لکه پیشرفته - این قاب اس 24 اولترا سامسونگ از محافظت بهتری در برابر اثر انگشت، لکه‌ها و خراش استفاده می‌کند تا قاب شما جدید به نظر برسد.

پشت قاب جی کی کی استند قرار دارد به راحتی میتوان گوشی اس 24 اولترا را در هر سطحی نگهداشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم