گلس شیشه ای تمام صفحه اس 24 اولترا Glass Full Cover VISTA S24 ultra

ادامه مطلبShow less
699,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 34,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گوشی موبایل سامسونگ گلگسی اس 24 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی بهره می‌برد.

نمایشگر به نسبت بزرگ آن کار با گوشی موبایل را راحت‌تر می‌نماید.

 با این حال در برابر آسیب‌های احتمالی بیرونی نظیر: ضربه، خط‌وخش، شکستگی و... نیز آسیب‌پذیرتر به نظر می‌رسد؛ بنابراین با تهیه یک گلس محافظ استاندارد و باکیفیت می‌توانید این آسیب‌ها را به حداقل ممکن برسانید. گلس محافظ ویژه موبایل سامسونگ گلگسی اس 24 اولترابا ابعاد استاندارد و سازگار با نمایشگر این گوشی موبایل ارائه می‌شود. به گونه‌ای که می‌تواند تمامی گوشه‌وکنارهای نمایشگر را بدون ایجاد حاشیه‌ اضافه‌ای بپوشاند. همین‌طور این گلس، ضخامت کمی دارد. درنتیجه ظرافت صفحه‌نمایش گوشی موبایل شما حفظ می‌شود. به علاوه عملکرد لمس روان و بدون لگی به ویژه در بخش اثر انگشت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

از جنبه استحکام و کیفیت نیز گلس ویستا گوشی موبایل گلگسی اس 24 اولترا می‌تواند تمامی نیازهای شما را به طور کامل پاسخ دهد. گلس ویستا گلگسی اس 24 اولترا از شیشه تمپر شده ساخته شده است. شیشه تمپر شده آن به دلیل روش ساخت متفاوت خود، مقاومت، دوام و سختی به نسبت بالایی دارد؛ بنابراین نمایشگر شما در برابر خط‌وخش، سقوط، شوک، ضربه و... مصون می‌ماند. به علاوه شفافیت بالا و پوشش مات آن نه تنها جلوه‌ای زیبا به نمایشگر S24 Ultra می‌بخشد؛ بلکه کیفیت نور و رنگ تصاویر را نیز حفظ می‌کند. همچنین از بازتاب شدن نور خورشید نیز جلوگیری می‌نماید. درنهایت ماهیت ضد خش گلس محافظ گلگسی اس 24 اولترا موجب می‌شود که در برخورد با اجسام نوک تیز دچار خط‌وخش نشود. این موضوع علاوه بر حفظ زیبایی گلس، خوانایی محتویات داخل نمایشگر را نیز کاهش نمی‌دهد. در نهایت باید اشاره کنیم که گلس محافظ گوشی همراه سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با یک لایه اولئوفوبیک پوشیده شده است. این لایه مانع جذب رد اثر انگشت، چربی و لکه بر روی گلس محافظ می‌شود؛ بنابراین ظاهر پاکیزه نمایشگر همواره حفظ خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
%product-name%%separator%%summary% %product-name%%separator%%summary%
دوست داشتن
1,759,000 تومان (بدون مالیات)

Case YoungKit گلکسی S24 اولترا

  • مناسب اس 24 اولترا
  • مگسیف دار
  • رنگ بندی زیبا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • کیفیت ساخت بالا
  • برند اورجینال یانگ کیت

دوست داشتن

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
گلس شیشه ای تمام صفحه اس 24 اولترا Glass Full Cover VISTA S24 ultra
699,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: