شارژر دیواری 20 وات مک دودو مدل Mcdodo 20W PD Fast Charging Universal Travel Adapter CP-3471

  • مناسب برای سوکت های:
  • US-UK-AU-EU-CN-CN
  • دارای دو پورت USB و یک Type C
  • شارژر جهانی مکدودو با قابلیت PD و توان ۲۰W قابلیت استفاده در ۲۰۰ کشور جهان و دارای ۴ حالت تبدیل برقی دارای دو خروجی USB و یک خروجی TYPE-C فوق العاده سبک و جمع و جور
ادامه مطلبShow less
949,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 47,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

جنس بدنه آداپتور دیواری فست شارژ مک دودو CP-3471 از پلاستیک PC نسوز می باشد که این خود نشان می دهد در برابر گرما و ضربه بسیار مقاوم می باشد . ابعاد آن از 68.4×54.8×52.7 میلی متر و وزن آن 138 گرم می باشد به طوری که شما می توانید آن را به راحتی درون جیب و یا کیف خود قرار دهید و در صورت نیاز در هر جایی و مکانی که به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید . این محصول دارای نشانگر LED می باشد که می توانید به راحتی آن را در تاریکی شب پیدا کیند و یا حتی دستگاه خود را گم نکنید.

قابلیت ها و کاربردهای دیگر محصول

این محصول از قابلیت ها و ویزگی های خاصی برخوردار است به طوری که یکی از ویزگی های خاص و مهم آن داشتن سوکت های محافظت از کودک هم دارد و دیگر نگران کودکان خود نباشید . دارای دو فیوز می باشد که روشن بودن ال ای دی آن کارایی سالم و خاموش بودن آن نشان می دهد باید فیوز آن تعویض شود . این محصول    مناسب برای سوکت های:US-UK-AU-EU-CN-CN می باشد و ورودی100-240V , 50/60Hz , 600mA و خروجی  Type-C:5V/3A,9V/2A,12V/1.5A, USB A:5V/3A,9V/2A,12V/1.5A می باشد  . و شما می توانید با توجه به این ورودی و خروجی که مشاهده می کنید دستگاه های خود را شارژ کنید . این محصول حتی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و از آن استفاده کنید.

ویژگی های خاص و کامل محصول
مناسب برای سوکت های:
US-UK-AU-EU-CN-CN
دارای دو پورت USB و یک Type C
دارای نمایشگر LED
شارژ چند دستگاه به طور همزمان

وزن138 گرم
درگاه‌های ارتباطیUSB Type-C
کابل همراهبدون کابل
توضیحاتشارژر جهانی مکدودو با قابلیت PD و توان 20W قابلیت استفاده در 200 کشور جهان و دارای 4 حالت تبدیل برقی دارای دو خروجی USB و یک خروجی TYPE-C فوق العاده سبک و جمع و جور
تعداد درگاه خروجیسه عدد
قابلیت‌های شارژرفناوری USB PD
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم