کاور araree FLEXIELD Designed for Samsung Galaxy S23 Ultra

  • محافظت کامل از گوشی اس 23 اولترا
  • ساخته شده از بهترین مواد و متریال
  • پوشش کامل دکمه ها
ادامه مطلبShow less
2,450,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 122,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

araree، FLEXIELD تضمین کیفیت، araree یک شریک رسمی با سامسونگ است، ما محصولاتی را بر اساس داده‌های دقیق دستگاه از طریق برنامه مشارکت لوازم جانبی موبایل سامسونگ (SMAPP) توسعه می‌دهیم. این امر سازگاری و کیفیت کامل را برای دستگاه تضمین می کند.

[مواد انعطاف پذیر] - Flexield مجموعه ای از قاب های شفاف با کیفیت بالا است. به معنای ترکیبی از Flexible + Shield. مواد TPU انعطاف پذیر از ضربه و خراش روزانه جلوگیری می کند. سپر شیار هوا علاوه بر انعطاف پذیری، ضربه را در هنگام سقوط روی دستگاه پخش می کند. مهمترین عملکرد قاب تلفن همراه محافظت از دستگاه است. فلکسیلد می تواند نیروی ضربه را پراکنده کند تا از گوشی شما در برابر هر گونه آسیب محافظت کند، در حالی که زیبایی شناسی را قربانی نمی کند.

[محافظت دوربین و طراحی افقی عقب] - طراحی دوربین دستگاه هم دلیلی برای انتخاب دستگاه است و هم باعث نگرانی کاربر می شود. حفاظت از دوربین در حال حاضر ضروری است و Flexield به این وفادار است. فلکسیلد همچنین برای ثابت نگه داشتن دستگاه در هنگام قرار دادن روی زمین طراحی شده است.

[بافت Micro Dot] - الگوی Micro Dot Texture از ایجاد واترمارک و اثر انگشت جلوگیری می کند و طراحی و رنگ دستگاه را واضح تر می کند. اکنون قاب گوشی موبایل از آسیب رساندن به زیبایی دستگاه پاک شده است.


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم