ساعت هوشمند سیگنچر گرین Green Signature Smart Watch

  • پشتیبانی از زبان فارسی: دارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • سازگاربا سیستم عامل: اندروید و IOS
  • نسخه بلوتوث: ورژن ۵
  • میزان شارژدهی: تا ۱۰ روز استندبای
  • گواهینامه: ضد آب IP68
  • حسگر: ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، پایش خواب و…
ادامه مطلبShow less
2,500,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 125,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گرین لاین برندی پیشرو در تولید گجت و لوازم جانبی گوشی است که به سیستم تولید پیشرفته مجهز شده است. در این میان، ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature ظاهری شیک و جذاب دارد و می‌تواند برای فعالیت‌های مختلف ورزشی، سنجش وضعیت سلامت و مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها به شما کمک کند.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature نمایشگر 1.43 اینچی، از نوع Amoled Super و گرد دارد که در ابعاد 46 × 18× 10.5  طراحی شده است. جنس بدنه این ساعت آلومینیومی و بند آن فلزی است. بنابراین برای کسانی که به بند‌های فلزی علاقه دارند، مناسب است. همچنین قفل بند آن از نوع قفل مخفی است. وزن این ساعت 120 گرم است. بدنه و بند فلزی این وزن را توجیه می‌کند. این ساعت در رنگ نقره‌ای طراحی شده و برای طرفداران این رنگ انتخاب مناسبی است

این ساعت سنسورهای پایش سلامت چون سنسور اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب، فشار خون و … دارد. همچنین سنسور پایش خواب آن کیفیت خواب عمیق و سبک را به شما نشان می‌‌دهد.

نمایش آب‌وهوا، اعلانات اپلیکیشن‌های مختلف، کنترل موسیقی، حالت‌های ورزشی و قابلیت مکالمه از قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند و قابلیت تماس بلوتوثی دارد. در ضمن، گرین لاین مدل Signature از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

گرین لاین مدل Signature گواهی IPX68 دارد و مقاوم در برابر آب وگردوغبار است.

این ساعت باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 280 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در حالت استندبای تا 15 روز شارژدهی خواهد داشت. درون جعبه نیز یک شارژر مگنتی گنجانده شده است.

در مجموع می‌توان گفت این ساعت ضمن داشتن ظاهری شیک و جذاب، بسیاری از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را با خود دارد. همچون قابلیت‌های ورزشی، سلامت، مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها و پاسخ‌گویی به آن‌ها.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم