کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی انکر مدل PowerLine III Flow A8553طول 1.8 متر

Anker Powerline III Flow A8553 Type C to Type C Cable 180cm
  • وزن کابل تفریبا 63 گرم است
  •  کابل از نوع USB-C است
  • طول کابل 1.8 متر یا 180 سانتی‌متر است
  •  نوع درگاه USB-C
  •  جنس : گرافن و سیلیکون
  • سازگار با دستگاه های  USB-C
  • توان انتقالی کابل تا 100 وات
ادامه مطلبShow less
475,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 23,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کابل تایپ سی به تایپ سی Anker A8553!!!

سری powerLine III Flow نسل جدید کابل های تبدیل انکر بوده که با کیفیتی فوق العاده راهی بازار شده است. این نسل با بهره گیری از معماری نوین کشسانی بالایی داشته و بسیار مقاوم طراحی شده است. محصول فوق نیز یکی از تولیدات با کیفیت و خوش ساخت این برند بوده که در همین نسل جای می گیرد.

برای نقد و بررسی کامل کابل تبدیل Type-C به Type-C انکر مدل Anker A8553 و آشنایی با 0 تا 100 آن تا پایان با میا مارکت همراه باشید.

کابل Anker مدل A8553 در سری Powerline III Flow کابل های تبدیل انکر گنجانده می شود و با استفاده از معماری نوین مهندسان زبده این کمپانی طراحی شده است. این کابل 180 سانتی متر در عین اینکه از قدرت انتقال جریان فوق العاده ای برخوردار بوده، ظرافت خود را نیز از دست نداده و ظاهر باریک و رایج کابل های تبدیل موجود در بازار را حفظ کرده است.

در دو سر این کابل تبدیل خوش ساخت کانکتورهایی از نوع تایپ سی (Type-C) تعبیه شده و برای پوشش دهی سیم های بین این دو کانکتور از الیاف بهم تنیده شده نایلونی استفاده شده است.

معماری منحصر به فرد انکر در ساخت این کابل سبب شده تا کابل 1.8 متری Anker A8553 Type C to Type C تا 25 برابر بیشتر از دیگر کابل های موجود در بازار تاب آوری در برابر خمش داشته باشد. بدین گونه که به نقل از سایت انکر این محصول تا حداکثر 25000 بار خمیدگی را تاب آورده و عملکردی بدون اشکال را رقم خواهد زد.

همانطور که در پاراگراف های بالاتر نیز اشاره شد خروجی Anker A8553 از نوع تایپ سی (Type-C) بوده و از طرف دیگر نیز به سری ای از همین نوع تجهیز شده است. این سری ها از جنس آلیاژ آلومینیوم و استیل ضد زنگ بوده و مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلفی همچون اکسیده شدن، سایش، ضربه و فشار از خود نشان می دهند.

وجود روکش محافظ سیلیکونی در قسمت اتصال کانکتورها به کابل، مقاومت کابل را در برابر پارگی به صورت قابل ملاحظه ای افزای

نوع شارژ و مبدل
کابل شارژ
کانکتور شارژ و مبدل
تایپ سی Type-C
بازه طول شارژ و مبدل
100 الی 300 سانتی متر
طول کابل
180 سانتی متر
جنس کابل
سیلیکونی

ش داده و کشسانی مطلوب آن را سبب شده است.

انتقال پرسرعت اطلاعات

کابل USB-C به USB-C انکر مدل Anker A8553 PowerLine III Flow با طول 1.8 متری خود ضمن کمک به انتقال جریانی پایدار به دستگاه های سازگار نظیر گوشی های همراه، ایرپادز، اسپیکر و … از قابلیت انتقال پر سرعت اطلاعات نیز پشتیبانی می کند. سرعت انتقال دیتا در این کابل توسط سازنده محصول چیزی حدود 480 مگابایت بر ثانیه تخمین زده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی انکر مدل PowerLine III Flow A8553طول 1.8 متر
475,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: