بند فلزی ساعت سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic Solo One Bead

Galaxy Watch Watch 4 Classic Solo One Bead

  • 22میلیمتری
  • ضدحساسیت
ادامه مطلبShow less
395,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 19,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

خیلی از شما بند ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک را با همان طرح اصطلاحا کلاسیک و قدیمی آن می‌پسندید. از آن جایی که جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ از قابلیت تعویض بند پشتیبانی می‌کند مسلما دلتان می‌خواهد طرح‌های جدید بند گلکسی واچ ۴ کلاسیک را امتحان کنید. اگر نگاهی به دسته لوازم جانی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4clasic  بیاندازید متوجه خواهید شد که تنوع بزرگی از انواع بند سیلیکونی، استیل، چرمی و پارچه‌ای برای هر مدل ساعت هوشمندی که دارید وجود دارد. برای تغییر استایلتان کافیست بند مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر علاقه‌مند به استایل و ظاهر کلاسیک و رسمی هستید پیشنهاد ما به شما خرید بند ساعت سامسونگ Galaxy Watch 4 clasic استیل OneBead است. این بند از استیل بادوام و باکیفیت تولید شده و از ظاهر بسیار زیبایی هم برخوردار است. اگر به کیفیت و کارایی یک محصول اهمیت می‌دهید بدون شک خرید مناسبی برای شما خواهد بود.

همانطور که اشاره شد جنس این بند از استیل ضدزنگ است. این به این معنی است که دوام و مقاومت بند فلزی سامسونگ گلکسی واچ ۴کلاسیک  نسبت به سایر بندهای این اسمارت واچ بالاتر است و به همین راحتی‌ها خراب و فرسوده نمی‌شود. اگر در معرض قطرات آب هم قرار بگیرد، زنگ نمی‌زند. این بند را می‌توانید در چند رنگ متنوع خریداری نمایید و برای مراسم‌های رسمی و یا محیط‌های اداری استفاده کنید.

قابل نصب روی تمامی واچ های سایز22 میلیمتر بند
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم