شارژر فندکی Hiska KL-C55 سه پورت همراه کابل لایتنینگ

HISKA KL-C55 USB CAR Charger With microUSB Cable

ادامه مطلبShow less
79,500 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,975 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شارژر فندکی Hiska KL-C55 یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربرانی است که مایل اند تا در خودرو اقدام به شارژ دستگاه هوشمند خود نمایند. هیسکا، یکی از شرکت های فعال در صنعت لوازم جانبی دستگاه های هوشمند است که توانسته با استفاده از طراحی های منحصر به فرد و همراه کردن این ویژگی با کیفیت بالا، سهمی عظیم از این بازار پر رونق را به خود اختصاص دهد.

شارژر فندکی Hiska KL-C55

از جمله مزایایی که شارژر فندکی Hiska KL-C55 دارد وجود 3 درگاه USB 2 است که می توانید با استفاده از آنها به صورت همزمان 3 دستگاه را شارژ کنید. همچنین نکته مهم و اصلی در مورد این شارژر این است که به درگاه فندک خودرو متصل شده و با استفاده از برق تولیدی باتری خودرو، اقدام به شارژ دستگاه های مختلف می نماید.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم در مورد این شارژر این است که با شدت جریان خروجی 5.1 آمپری خود با سرعت بسیار بالایی نسبت به شارژ دستگاه شما اقدام می کند و به اصطلاح یک شارژر منحصر به فرد با قابلیت Quick Charging است. در بسته بندی این محصول نیز یک کابل Lightning برای شارژ دستگاه های شرکت اپل وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. به عنوان جمع بندی باید این نکته را عنوان کرد که اگر به دنبال یک شارژر برای مواقع سفر در خودرو و جاده هستید، Hiska KL-C55 یکی از انتخاب هایی خواهد بود که به خوبی نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم