اسپیکر فوق العاده Harman Kardon aura2

ادامه مطلبShow less
2,820,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 141,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

اگر از شما سوال کنند که در زمینه صوت و ابزار و ادوات صوتی چه شرکت ها و چه برندهایی را می شناسید چه پاسخ می دهید؟ اکثریت افراد برندهای معروفی همچون سامسونگ، ال جی، سونی و در صورتی که کمی تخصص داشته باشید برندهای دیگری همچون Jbl و jabra را نام خواهید برد. آیا فکر میکنید تمام محصولات صوتی در همین چند مورد خلاصه می شوند؟ مطمئن هستیم تعداد انگشت شماری از شما برندهای همچون Creative و یا Harman Kardon را شنیده باشید. شرکتی که سابقه برابر با عمر یک انسان در زمینه صوت دارد. همراه پلاس این برندها را محصولاتی می داند که برای اتحادیّه اروپا ساخته می شود بر خلاف دیگری محصولات همچون ال جی، سامسونگ و یا حتی سونی که برای اتحادیّه آسیا ساخته می شوند. طبیعی است محصولاتی که برای کشورهای اروپایی ساخته و عرضه می شوند از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

خلاقیّت های شرکت Harman Kardon در طراحی اسپیکرها را نمی توان نادیده گرفت و معمولا شاهد طرحهای جذاب متفاوت و کاربر پسندی خواهیم بود. یکی از محصولات بی نظیر این شرکت Aura می باشد که بیشتر شبیه یک گلدان شیشه ای و یا حتی یک تنگ آب به نظر می رسد تا به عنوان یک اسپیکر به همراه ساب ووفر. بیاید با هم نیم نگاهی به این محصول ویژه داشته باشیم.

ویژگیها:

  • طراحی جذاب و متفاوت
  • 6 اسپیکر + ساب ووفر
  • 6 مسیر ارتباطی (WiFi, AirPlay, DLNA, Bluetooh, Optical, 3.5mm)
  • DSP تقویت یافته

 

تلفیق هنر و تکنولوژی

طراحی منحصر به فرد این محصول را در هیچ اسپیکر دیگری نخواهید دید، محفظه ای شیشه ای که در وسط آن ساب قرار داشته و صدای باس از حفره وسط محفظه منتشر می شود. شش بلندگو در قسم پایین به صورت منظم چیده شده است تا صدای 360 درجه کاملا تامین شود. درون محفظه یک چراغ دایره مانند علاوه بر زیبایی محصول در شب نشانگری برای میزان شدت صدا و برخی عملیات دیگر خواهد بود.

شنوایی خود را به تحیّر در آورید!!

6 درایو متوسّط و بزرگ به همراه یک درایو 4.5 اینچی در این محصول برای تشکیل یک صدای 360 درجه واضح و قدرتمند در خانه بزرگ شما شنوایی شما را متحیّر خواهد کرد! طراحی درایوها به گونه ای مهندسی شده است که صدا در تمامی جهات منتشر شده و هیچ نقطه کور و یا ضعیفی هنگام استفاده از آن وجود نداشته باشد. ساب ووفر نیز وظیفه تقویت صدای باس را داشته تا حس حال یک کنسرت لایو را درون خانه خود همیشه تجربه کنید.

اتصال همه جانبه!

در میان تمامی اسپیکرهای گران قیمت از برندهای معروف هیچ اسپیکری را نمی توان یافت که 6 مسیر ورودی ارتباطی داشته باشد. به صورت پیش فرض تکنولوژی بلوتوث و پورت 3.5 در تمامی آنها وجود دارد ولی در Harman Kardon Aura چهار مسیر ورودی دیگر نیز جهت ارتباط آسان با تمامی دستگاهها تعبیه شده است.

پورت Optical برای ورودی صداهای دیجیتالی

تکنولوژی DLNA برای ارتباط و ایجاد شبکه دستگاههای مختلفی که از این تکنولوژی استفاده می کنند.

تکنولوژی AirPlay برای ارتباط دستگاههای اپل و سیستم عامل مک

تکنولوژی Wifi برای ارتباط بی سیم با این اسپیکر

بنابراین با اتصالات کامل می توانید رسیور خود را توسط پورت اپتیکال، تلویزیون خود را با پورت 3.5، گوشی اندروید خود را از طریق WiFi، آیفون خود را از طریق AirPlay و اندروید خود را با قابلیت WiFi به این اسپیکر متصل کنید.

و باز هم ساده تر!

شاید Harman Kardon Aura دارای یک کنترل از راه دور برای استفاده آسان تر نداشته باشد ولی نرم افزار رابط آن که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود وظیفه کنترل دستگاه و ارتباط با آن را بر عهده دارد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم