هندزفری بلوتوث موتورولا Motorola Verve Ones Plus Wireless Headset

Motorola Verve Ones Plus Wireless Headset

ادامه مطلبShow less
1,288,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 64,400 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

حدود چندین سال پیش بحث های خیلی زیادی در مورد هندزفری های بلوتوث وجود داشت که آیا می توان به کلی هندزفری های با سیم را حذف کرد یا نه. شرکت های بزرگی توانستند که هندزفری های بلوتوثی را طراحی و روانه بازار کنند ولی متاسفانه برخی مشکلاتی داشتند.

موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکائی در زمینهٔ ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی بود که در ژانویه ۲۰۱۱ بدلیل ورشکستگی به دو شرکت «موتورولا سلوشنز» و «موتورولا موبیلیتی» تقسیم شد. این شرکت، به غیر از صنایع مخابراتی، در ساخت پردازنده‌های کامپیوتری نیز فعالیت داشت. سری ۶۸۰۰۰ (۱۶ بیتی) و،۶۸۰۲۰، ۶۸۰۳۰ و ۶۸۰۴۰ (۳۲ بیتی) از معروفترین پردازنده‌های تولیدی سیسک (CISC) این شرکت می‌باشند. در دهه ۹۰ میلادی، شرکت موتورولا به همراه آی بی ام و شرکت کامپیوتری اپلخانواده پردازنده‌های معروف ریسک (RISC) پاور پی‌سی (PowerPC) را تولید کردند که استفاده از آنها در کامپیوترهای مکینتاش تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت. در سال ۲۰۰۴ این شرکت بخش تولید پردازنده خود را به شرکت فری اسکیل فروخت و تمام فعالیت خود را متوجه صنایع مخابراتی نمود.

تاریخ تأسیس شرکت به سال ۱۹۲۸ بر می‌گردد که پاول گالوین در یک کارخانه در ایلینوی شیکاگو سرمایه‌گذاری کرد. اولین محصول این کارخانه حذف کننده باتری بود که به مصرف کنندگان اجازه استفاده از جریان برق خانگی را در رادیو می‌داد. این در حالی بود که در مدلهای قدیمی تر فقط از باتری‌های خارجی (External) استفاده می‌شد. در دهه ۱۹۳۰ شرکت به تولید رادیوهای ماشین با نام تجاری موتورولا پرداخت. بطور همزمان بخشهای رادیوی خانگی و پلیس نیز در شرکت ایجاد شد. در سال ۱۹۴۷ نام کارخانه به موتورولا تغییر یافت. در دهه ۱۹۴۰ شرکت شروع به کارهای دولتی کرد و یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای بررسی الکترونیک حالت جامد نیز در شرکت تاسیس شد. در زمان فوت پاول گالوین در سال ۱۹۵۹ شرکت موتورولا در ارتش، فضا و ارتباطات تجاری پیشرو بود و اولین تاسیسات نیمه هادی توسط شرکت ساخته شد. با ورود Robert W. Galvin پسر پاول گالوین توجه شرکت به الکترونیک مصرفی کاهش یافت وفعالیت شرکت به بازارهای جهانی نیز کشیده شد. در اواسط دهه ۱۹۲۰ فناوری تولید گیرنده‌های تلویزیون رنگی فروخته شد و به شرکت امکان تمرکز روی بازارهای High tech در زمینه بازرگانی، صنعتی و دولتی فراهم شد. در اواخر دهه ۱۹۸۰ موتورولا به نخستین تهیه کننده تلفن‌های سلولی تبدیل شد و در سال ۱۹۹۶ گوشی همراه جیبی StarTACTM را تولید کرد.

هدفون بلوتوث Verve Ones Plus محصول شرکت موتورولا بوده که در این هندزفری سیم های متصل به هدفون به کلی حذف شده اند. این هدفون دارای گواهینامه IP57 است که کاملا ضد آب می باشد. این هدفون در مقابل عرق ، باران و حتی انداختن در یک گودال آب مقاوم بوده. همچنین این هدفون دارای صدای HD می باشد. این هدفون با یک بار شارژ شدن توسط Hubble مخصوص این محصول تا 12 ساعت مداوم به موسیقی گوش دهید و تا 15 ساعت مکالمه داشته باشید.

وزن بسیار کم از دیگر ویژگی ها این محصول می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد. بلوتوث استفاده شده در این این هدفون یک بلوتوث با نسخه ی 4.1 بوده و محدوده ی عملکرد آن 10 متر می باشد. از مهمترین ویژگی های این محصول داشتن دو میکروفون برای برقراری مکالمات بوده و سازگاری کامل با برنامه های SIRI و Google Now را دارد و دارای قابلیت Hubble Connect برای پیدا کردن هدفون ها می باشد.

  • قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم از طریق رابط بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث: 4.1
  • محدوده عملکرد: 10 متر
  • مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق
  • دارای باتری  با قابلیت شارژدهی تا 12 ساعت موسیقی و 15 ساعت مکالمه
  • ابعاد: 90 × 35 × 35 میلی‌متر
  • وزن: 68 گرم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم