اسپيکر بلوتوثي قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 3

Harman Kardon Onyx Studio 3 Portable Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
995,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 49,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

یک سفر به همراه یک موزیک خاطره انگیز، یک جمع دوستانه به همراه یک موزیک دوست داشتنی، یک مهمانی به همراه یک موزیک شاد، یک خواب به همراه یک موزیک آرام بخش، یک روز پرکار به همراه یک موزیک انرژی بخش، یک دیدار به همراه یک موزیک گرم و یک تجربه به همراه Harman Kardon مطمئنا خاطره انگیزتر، دوست داشتنی تر، شادتر، آرام بخش تر، انرژی بخش تر و گرم تر خواهد شد.

  • دو عدد توییتر و دو عدد ساب ووفر
  • کاهش توان مصرفی در هنگام استفاده از باتری
  • باتری با عمر مداوم 5 ساعت
  • اتصال همزمان سه دستگاه بلوتوث
  • میکروفن داخلی با قابلیت کاهش نویز و اکو

موسیقی جزوی از زندگی ما شده است و تنها ابزاری که مهمترین نقش را در زمینه ارضای این حس غریزی انجام میدهد اسپیکرها در انواع مختلف و متفاوت خود می باشد. شاید سازنده اسپیکرهای همراه این ارتباط قوی را میان این دو به خوبی تشخیص داده، تا دست به تولید محصولات این چنینی زده است.

شرکت Harman Kardon جزو بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم جانبی صوتی در زمینه اسپیکرهای همراه حرف زیادی برای گفتن دارد. Onyx Studio 3 یکی از محصولات شکیل و زیبای این شرکت ناشناخته می باشد که به عنوان یک محصول اروپایی در بازارهای ایران راه یافته است.

ارتباطات:

همانند تمامی اسپیکرهای همراه دیگر این محصول از آخرین نسخه تکنولوژی بلوتوث برای ارتباط با دستیار دیجیتال شما بهره می برد. توانایی اتصال همزمان به سه دستگاه به عنوان مثال تبلت، موبایل و لپ تاپ کارآیی محصول را افزایش داده تا هیچ محدودیتی در زمینه ارتباطات این محصول با دنیای خارج مشاهده نشود. پس براحتی سه محصول دیجیتال بلوتوثی خود را به آن متصل کنید بدون آنکه نیاز باشد ارتباط هرکدام از آنها را با دستگاه قطع نمایید.

بلندگوها:

دو عدد ساب ووفر 15 وات، 75 میلی متر به همراه دو عدد توییتر 15 وات، 20 میلی متر برای تجربه یک صدای استریو بلند در یک محوطه متوسط تا بزرگ کافی به نظر می رسد. نظر شما این نیست؟ کافیست برق AC را به Onyx Studio 3 متصل کنید تا توانی دوبرابر معادل 60 وات را از چهار بلندگو Onyx Studio 3 تجربه کنید.

در حقیقت این ویژگی در تولیدات هیچ محصولی دیگری مشاهده نشده است تا هنگام استفاده از باتری توان بلندگوها به نصف تقلیل یابد تا انرژی کمتری مصرف شود.

باتری:

به سایز گرد و بزرگ محصول نگاه نکنید! در پشت این طراحی زیبا و مدوّر باتری هایی تعبیه شده است که قادر است 5 ساعت به صورت مداوم صدا را با بهترین کیفیت برای شما منتشر کند. بنابراین نیازی نیست مدام نگران اتمام شارژ آن باشید، تنها با یک بار شارژ روزها از این اسپیکر استفاده کنید.

میکروفن داخلی:

با میکروفن داخلی محصول از سیستم صوتی اسمارت فون خود خداحافظی کنید. تماس هایتان را از طریق بلندگوهای با کیفیت و پرقدرت آن دریافت کرده و صدای خود را با دو ویژگی حذف نویز و اکو به گوش طرف مقابل برسانید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم