هدفون سری آیرون شیائومی

ادامه مطلبShow less
119,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ورود برخی محصولات به دنیای صوت و تصویر، صدا را متحول کرده است. هندزفری های قدرتمند و استریو، صدایی با کیفیت چند برابر، وضوحی بیش از پیش و لذتی دو چندان ارمغان این هندزفری ها می باشد. تکنولوژی پیشرفت کرده است و بازار رقابت روز به روز داغ تر می شود رقابتی که بدون حد مرز تنها به سمت سویی پیش می رود تا چرخ تجارت سریعتر و آسایش بیشتر شود و تنها زمانی متوقف می شود که دیگر بین دنیای مجازی و واقعی تفاوتی نباشد.

صوت، یکی از مواردی هست که تمامی محصولات اعم از اسپیکرها، هندزفری ها، باندها، تلفن های همراه سعی در حذف این فاصله در این ویژگی بین دنیای واقعی و مجازی را دارند.

ویژگیها:

  • کیفیت بسیار بالای ساخت و قیمت مناسب
  • درایوهایی با ویژگی Dynamic + balanced
  • مناسب با انواع سبک موسیقی

نقد و بررسی:

یک محصول قدرتمند از شیامی با دو ویژگی تریبل قدرتمند تر و باس عمیق تر برای تجربه ای متفاوت تر.

پوشش Hybrid dynamic این محصول علاوه بر دو ویژگی بالا، توانایی پخش جزئیات بالایی از صوت را دارا می باشد. معمولا جزئیات یک صدا از دیگر هندزفری های بدون ویژگی Hybrid dynamic پخش نخواهند شد و تجربه شنیدن یک موسیقی کامل را نخواهید داشت.

دیافراگم فلزی محصول در نوع بی نظیر خود میزان باس کاملا طنین اندازی را در گوش شما منتشر خواهد کرد. نگاهی به طراحی داخل محصول و دقت به قطعات به کار برده شده در آن ثابت می کند بر روی این محصول کوچک زمان های زیادی صرف طراحی ادوات داخلی آن شده است.

دیگر سبک موسیقی شما مهم نخواهد بود Rock باشد یا Folk،Famale vocal باشد یا R&B ما به شما اطمینان خواهیم داد هیچ جزئیاتی در هیچ سبکی از بین نرود.

این مدل طراحی دقیق محصول باعث برنده شدن جایزه Grammy خواهد شد. جایزه ای که تنها به متخصصین صوت داده می شود.

محفظه فلزی نگه داری اسپیکر با طراحی بیست مرحله ای در نوع خود بی نظیر می باشد.با به کار بردن آلومینیوم مرغوب دیگر شما شاهد بی رنگ شدن محصول در استفاده طولانی مدت نخواهید بود. طراحی ارگونومیک انحنا محصول با دقت کامل برای بیشترین راحتی هنگام استفاده انجام شده است.

کابل با دوام و محافظ در مقابل شکستن، کشیدن و از بین رفتن پوشیده شده از فیبر تضمین دیگری برای کیفیت این محصول می باشد.

میکرون MEMS نیز میزان نویز را به حداقل رسانده است تا صدایی بدون نویز و بالاترین کیفیت را با این محصول داشته باشید.

سه دکمه تعبیه شده بر روی کابل، وظیفه پاسخگویی به تماس، پخش موزیک و کنترل صدا را بر عهده دارد.

سه حلقه با سه سایز متفاوت برای کیپ شدن کامل درون گوش شما تا هیچ صدای مزاحم دیگری به گوش نرسد و صدای تئاتر همراه خود را با هیچکس به اشتراک نگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم