هدفون شیائومی مدل Piston Dazzle

Xiaomi Piston Dazzle Headphone

ادامه مطلبShow less
59,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هدفون شیائومی مدل Piston Dazzle، یک هدفون ارزان قیمت با کیفیت و دوام بالاست.
طراحی ظاهری این هدفون بسیار برازنده و ساده است و در عین حال هیچ شباهتی به هدفون های ارزان قیمت ندارد. این هدفون در ۵ رنگ سیاه و سفید، صورتی، آبی و بنفش ارائه شده که می توانید مطابق نیاز و سلیقه خود رنگ دلخواه را انتخاب کنید. رنگهای صورتی، آبی و بنفش بسیار و خاص و ملایم است.
اگر از آن دسته افرادی هستید که گاهی اوقات هدفون را درون جیب خود قرار می دهید، با توجه به این که سیم این هدفون هیچگاه گره نمی خورد، ‌گزینه بسیار مناسبی است. کابل هدفون از کیفیت بالایی برخوردارست. همچنین سری هدفون بسیار نرم و لطیف بوده و با قرار دادن طولانی درون گوش، ایجاد ناراحتی و یا خستگی نمی کند.
کیفیت صدای این هدفون واقعا مطلوب است. صدای زیر و بم متعادل هستند. اگر از علاقمندان به موسیقی هستید هدفون شیائومی مدل Piston Dazzle قطعا گزینه مناسبی است. سیستم کنسل کننده نویز خوب کار می کند و بیشتر از آنچه نسبت به قیمت هدفون انتظار می رود، صدا صاف و شفاف است.
گزینه دیگری که در این هدفون وجود دارد، میکروفون و کلیدی است که اجازه می دهد از هدفون برای پاسخگویی به تماس هم استفاده کنید. این سوئیچ برای تعویض موسیقی در حال پخش نیز قابل استفاده است.
طول کابل این هدفون ۱٫۲۵ متر بوده و وزن آن ۱۴ گرم است. این محصول مانند اکثر محصولات شیائومی، در جعبه مقوایی سفید رنگ عرضه شده و درون جعبه، همراه با هدفون ۳ جفت سری سیلیکونی اضافه برای قرار گرفتن در گوش موجود است. با توجه به اندازه و شکل های مختلف گوش، سایز این سری ها متفاوت است تا احساس راحتی بیشتری در گوش خود داشته باشید.
در مجموع کیفیت هدفون شیائومی مدل Piston Dazzle نسبت به قیمت و محصولات مشابه در این سطح، فوق العاده است. با هزینه ای اندک می توانید هدفونی خوب با کابلی مقاوم و با دوام، همراه با میکروفون و سوئیچ تغییر موسیقی داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم