اسپیکر بلوتوث شیائومی گلوبال Mi Bluetooth

Xiaomi Mi Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
286,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,300 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Square Box 2 اسپیکری است که توانایی کار کردن با گوشی موبایل، تبلت،‌ تلویزیون و کامپیوتر را داشته، صدایی خارق العاده و با کیفیت ارائه می دهد.
این اسپیکر تنها ۲۷۰ گرم وزن داشته و با یک بار شارژ ۸ ساعت کار می کند. شارژ کامل باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری اسپیکر بلوتوث Mi دو ساعت و نیم زمان می برد. این دیوایس با بدنه یکپارچه آلمینیومی از یک جامدادی کوچکتر است؛ طول دستگاه ۱۶۸ میلیمتر، عرض آن ۲۴٫۵ و ارتفاعش ۵۸ میلیمتر می باشد. پس می توانید به راحتی در سفر و یا هر جای دیگری اسپیکر را به همراه داشته باشید.
از اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Square Box 2 به جای هندزفری نیز می توانید استفاده کنید. کافی است هنگامی که تماس دریافتی دارید کلید پلی را بزنید تا اسپیکر با میکروفون داخلی که دارد کار هندزفری را برای شما انجام دهد.
رنگهای متنوع و جذاب اسپیکر ظاهر زیبایی به آن داده، بدنه فلزی و درخشان بر این زیبایی می افزاید. با همه کوچکی اش صدایی قوی در حد ۹۰dB(A) دارد. دو بلندگوی موجود در در اسپیکر صدایی شفاف و رسا بوجود می آورند. برد بلوتوث اسپیکر به اندازه ایست که با سیستم های Hi-Fi قابل مقایسه است و به شما این امکان را می دهد حتی در فضای باز بتوانید از موسیقی با کیفیت لذت ببرید.
اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Square Box 2 از بلوتوث نسخه ۴٫۰ پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای یک پورت AUX است تا بتوان آن را بوسیله کابل به دیوایس مورد نظر متصل کرد. همچنین مکانی برای microSD روی دستگاه تعبیه شده و می تواند موسیقی را به صورت مستقیم از کارت حافظه پخش کند.
درون جعبه بسته بندی دستگاه علاوه بر اسپیکر، دفترچه راهنما و کارت گارانتی یک کیسه مناسب برای حمل اسپیکر نیز موجود است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم