قاب نیلکین سامسونگ Nillkin Samsung Galaxy S22 Ultra Textured Case

Nillkin Samsung Galaxy S22 Ultra Textured Case

ادامه مطلبShow less
495,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • سرمه ای
  • سبز
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 24,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب NILLKIN Textured Case از مواد فیبر نایلون تصفیه شده ساخته شده که مقاوم و با دوام است و طراحی و کیفیت خوبی دارد.همچنین مواد TPU سازگار با محیط زیست، نرمی و سختی را به خوبی با هم ترکیب کرده و احساس لمس خوب و وزن فوق العاده کم آن را هنگام دیدن آن تجربه خواهید کرد. این قاب ضد اثر انگشت و با دوام است و نوارهای ضد لغزشی در دو طرف آن به کار رفته است. می توانید با این قاب از گوشی خود محافظت کنید.

پشت قاب از مواد محکم PC و دورتادور آن با TPU نرم و منعطف ساخته شده است. این ساختار ضمن ایجاد استحکام و مقاومت بالای قاب در برابر خوردگی و ضربه، باعث می شود تا گوشی به راحتی درون قاب نیلکین جای بگیرد.

بدنه پشت قاب با نوع طراحی سه بعدی و ساختاری که دارد، ظاهری ضدلک و ضدخش به خود گرفته است. دوطرف قاب با نوع ساختی که دارد، باعث می شود تا هنگام کار گوشی ازدست کاربر لیز نخورد.این قاب زیبا و با کیفیت دارای درپوشی کشویی  بر روی لنز دوربین گوشی شماست تا هنگامی که نیاز به استفاده از دوربین را ندارید درپوش  بسته باشد و از ایجاد هر گونه خطر و خشی جلو گیری کند.

از جمله مهمتریت ویژگی های این قاب نیلکین، مطابقت کامل آن با گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra است. کاربر هیچگونه محدودیتی هنگام کار با پورتها و دکمه های گوشی نخواهد داشت.همچنین با استفاده از این قاب گوشی نگران شاژر گوشی خود با استفاده از شارژر وایرلس نباشید زیرا این قاب نیلکین از ظرافت خاصی بر خوردار است و براحتی شارژ می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
قاب نیلکین سامسونگ Nillkin Samsung Galaxy S22 Ultra Textured Case
495,000 تومان
رنگ محصول
  • سرمه ای
  • سبز
گارانتی
تعداد: