گارد ضد ضربه گوشی گلکسی اس 22 اولترا برند TGVI.S سری VIBRANT

TGVIS VIBRANT Series Case For Samsung Galaxy S22 Ultra

ادامه مطلبShow less
699,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 34,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ از مهمترین لوازم جانبی مورد نیاز برای گوشی ها هوشمند هستند که هر کمپانی سعی میکند با ارائه لوازم جانبی متناسب با محصولات آن شرکت، گوشی های هوشمند را از خطرات معمول مانند ضربه، خط و خش… محافظت نماید.

حال کمپانی TGVI.S یکی از بهترین کاور های محافظ خود را برای گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ عرضه کرده است که با مدل VIBRANT شناخته می شود و محافظ بسیار عالی از هر لحاظی برای گوشی Galaxy S22 Ultra شما می باشد که در عین حال پشت کاور از پلی کربنات مقاوم و شفاف ساخته شده از نمای پشت گوشی و لوگو SAMSUNG از آن به خوبی نمایان است.

ساخته شد از مواد سیلیکونی، آلومینیومی و پلی کربنات

کاور TGVI.S VIBRANT از مواد اولیه مرغوب و عالی تولید شده است تا کیفیتی استاندارد داشته باشد. به طوری که با لمس گارد، کیفیت بالای آن حس شود. قسمت پشت کاور، از مواد شفاف پلی کربنات PC ساخته شده است که از مقاومت و محافظت خوب برخوردار هست.

چهار گوشه لبه های قاب محافظ VIBRANT TGVI.S از مواد نرم TPU با رنگ ها زیبا و متنوع ساخته شده است که بسته به سلیقه شما مشتریان عزیز می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خرید کند.

همراه با قاب گلکسی اس 22 اولترا مدل VIBRANT TGVI.S دااری مکعب های رنگی می باشد که شما به دلخواه می توانید روی لبه های کاور آن ها را نصب نمایید تا زیبایی قاب اس 22 اولترا شما دو چندان شود و این این مکعب های رنگی به راحت قابل نصب و جداسازی هستند …

مقاومت و محافظت عالی از گوشی Galaxy S22 Ultra

قاب محافظ VIBRANT TGVI.S دارای مقاومت بسیار عالی در برابر ضربه، خط و خش می باشد و همپنین لبه های این گوشی هم در برابر ضربه و سقوط مقاومت بسیار عالی دارند و خیال شما را از محافظت گوشی گران قیمت سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا | Samsung Galaxy S22 Ultra راحت می کند.

همچنین این کاور از دوربین و صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra شما تا حدودی در برابر خط و خش می تواند محافظت کند چرا که در اطراف دوربین و صفحه نمایش برآمدگی برجسته به اندازه 2mm میلیمتر دارد.

دقت داشته باشید گارد محافظ VIBRANT گوشی Galaxy S22 Ultra از کلید های گوشی شما محافظت کرده و در عین حال خود کاور دارای کلید های روان و برجسته می باشد که محافظت را چند برابر می کند.

پوشش و محافظت 360 درجه

گارد مدل VIBRANT از برند TGVI.S لبه ها و پشت گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا شما را تحت پوشش قرار داده و محافظت 360 درجه از گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra شما انجام می دهد و در عین حال شما هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به پورت های ورودی و خروجی گوشی نخواهید داشت چرا که محل سوکت به خوبی برش خورده اند.

نصب و جداسازی این نوع کاور TGVI.S مدل VIBRANT گوشی گلکسی اس 22 اولترا | Galaxy S22 Ultra راحت و آسان می باشد و به راحتی می توانید کاور را تمیز کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
گارد ضد ضربه گوشی گلکسی اس 22 اولترا برند TGVI.S سری VIBRANT
699,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: