قاب الاگو ایفون Elago Glide Transparent Case Iphone 8Plus/7Plus

Elago Glide Transparent Case Iphone 8Plus/7Plus

ادامه مطلبShow less
265,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 13,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این کاور با استفاده از سه تکه‌ی مجزا ساخته شده و ابعاد آن به صورتی است که برای آیفون 8/7پلاس مناسب خواهد بود. در زمان استفاده از آن قاب پشتی و لبه‌های آیفون شما در برابر خط‌وخش و ضربه‌های نه‌چندان سخت محافظت شده و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. این کاور با استفاده از پلی‌کربنات و TPU ساخته شده و قسمت پایینی در آن قابلیت جدا شدن دارد. این قسمت به صورت شفاف تولید شده و بی‌رنگ است. البته به این دلیل که زیر این قسمت یک کاور مشکی رنگ هم وجود دارد، رنگ مشکی از زیر قسمت بی‌رنگ دیده می‌شود و با قسمت سورمه‌ای بالای کاور هماهنگی زیادی دارد.

در زمان استفاده از این مدل از کاورهای الاگو قاب پشتی و لبه‌های گوشی موبایل به طور کامل پوشانده خواهند شد. این پوشش باعث می‌شود دستگاه شما در برابر خط‌وخش و ضربه‌ها مقاوم شده و آسیبی به آن وارد نشود. برای قرار دادن این کاور روی گوشی موبایل کافی است قسمت پایینی کاور را جدا کنید. سپس دستگاه را داخل آن قرار داده و پخش پایین کاور را سرجای قبلی خود بگذارید. در مدل «S7P Glide Transparent» از سری کاورهای الاگو پوششی برای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در نظر گرفته شده است. این پوشش باعث می‌شود دکمه‌ها در برابر خط‌وخش محافظت شده و آسیبی به آن‌ها وارد نشود. همچنین محل قرارگیری درگاه‌ها در این مدل از محصولات الاگو به خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده است. بنابراین برای دسترسی و استفاده از آن‌ها هیج مانعی برای شما وجود ندارد. با این کاور آیفون 8/7 پلاس‌تان را محافظت کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و خط‌وخش ایمن کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم