قاب اسپیگن ایفون Spigen Ultra Hybrid S Case Iphone 7Plus/8Plus

Spigen Ultra Hybrid S Case Iphone 7Plus/8Plus

  • ساخته شده از TPU و پلی کربنات
  • - سبک و مقاوم
  • - کم حجم و شفاف
  • - پوشش دهی دور تا دور گوشی و کلید های آن
  • - دارای یک پایه مغناطیسی جهت قرار دادن گوشی در حالت استند
  • - محافظت از گوشی در برابر خط و خش و آسیب های مشابه
  • - عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی
ادامه مطلبShow less
225,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 11,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Ultra Hybrid S Case For Apple iPhone 7Plus/8Plus

محافظ Ultra Hybrid S ایفون 7Plus/8Plus جز محافظ های شفاف شرکت اسپیگن است که از ترکیب پلی کربنات و TPU تهیه و تولید گشته است. بامپر محصول را TPU تشکیل داده و قاب پشتی آن را پلی کربنات تشکیل می دهد، به دلیل استفاده از پلی کربنات در قاب پشتی این محافظ این محصول بر خلاف سایر محافظ های شفاف مشابه نرم و ژله ای نبوده و از نوع سخت است.

Ultra Hybrid S بسیار سبک و کم حجم بوده و پس از قرار گیری بر روی7Plus/8Plus تغییر محسوسی در حجم و وزن آن ایجاد نخواهد کرد. نصب آن نیز به سادگی و در کمترین زمان صورت گرفته و هیچ گونه آسیبی به گوشی وارد نخواهد کرد.

پوشش دهی محافظ Ultra Hybrid S به گونه ایست که دور تا دور گوشی و کلید های آن را پوشش داده و از آنها در برابر خط و خش و آسیب های مشابه محافظت می نماید. این محصول به خاطر طراحی استانداردی که دارد کاملا با iPhone 7Plus/8Plus انطباق داشته و در دسترسی کاربر به امکانات گوشی نظیر پورت های آن محدودیت و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

در پشت محصول یک تراشه مغناطیسی قرار گرفته که به کمک آن می توان در مواقع مورد نیاز گوشی را در حالت استند قرار داده و به تماشای فیلم و یا ... پرداخت.

همه ویژگی های فوق باعث شده تا Ultra Hybrid S محصولی کاملا کاربردی و مقرون بصرفه تلقی گردد و بتوان آن را مناسب آن دسته از کسانی دانست که ضمن مهم بودن امنیت گوشیشان ، پنهان نشدن زیبایی و جزئیات آن نیز برایشان اهمیت ویژه ای داشته و همواره بدنبال محافظ هایی شفاف و بی رنگ با عملکرد دفاعی بالا برای تلفن هوشمند خود هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم