ریموت کنترل یونیورسال شیائومی

Xiaomi Universal IR Remote Controller

ریموت کنترل یونیورسال شیائومی می تواند تمام دستگاه هایی که با مادون قرمز کنترل می شوند را از طریق اپلیکیشن آن بر روی گوشی هوشمند کنترل کند. این ریموت کنترل یونیورسال شیائومی با قابلیت کارکرد در زاویه  360 درجه و تا فاصله 20 متر می تواند جایگزین کنترل های خانه شما شود. بنابراین تنها با یک ریموت کنترل می توانید تمامی لوازم خانگی خود را کنترل کنید.

ادامه مطلبShow less
142,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,100 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

ریموت کنترل یونیورسال شیائومی می تواند تمام دستگاه هایی که با مادون قرمز کنترل می شوند را کنترل کند، نظیر تلویزیون، سیستم تهویه، تی وی باکس، دی وی دی پلیر و… . تنها کافی است که اپلیکیشن این دستگاه را بر روی گوشی خود نصب کنید و از طریق منوی برنامه، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت می توانید از طریق اپلیکیشن Mi Home این ریموت کنترل دستگاه ها را خاموش و روشن کنید. این ریموت کنترل یونیورسال شیائومی با قابلیت کارکرد در زاویه  ۳۶۰ درجه و تا فاصله ۲۰ متر می تواند جایگزین کنترل های خانه شما شود. بنابراین تنها با یک ریموت کنترل می توانید تمامی لوازم خانگی خود را کنترل کنید. این ریموت کنترل شیائومی از مواد ویژه ای ساخته شده است و قابلیت پشتیبانی از بیش از ۶۰۰۰ دستگاه را دارد. همچنین دارای دیتابیس بیش از ۸۰۰۰۰ کنترلر است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم