پایه نگهدارنده و شارژر فندکی گوشی ریمکس Remax RC-FC2 Letto Universal Car Holder

Remax RC-FC2 Letto Universal Car Holder

ادامه مطلبShow less
108,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,400 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

امکانات مختلفی که گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث شده است افراد در هر شرایطی به این دستگاه‌های دوست داشتنی نیاز داشته باشند. یکی از شرایطی که استفاده از تلفن‌های همراه در آن اجتناب‌ناپذیر است زمانییست که کاربران در حال رانندگی هستند. پیدا کردن مسیر حرکت از روی نقشه یا پاسخگویی به یک تلفن ضروری در طول رانندگی باعث می‌شود کاربران به گوشی خود نیاز پیدا کنند. در چنین شرایطی برای جلوگیری از کاهش تمرکز حواس کاربران بهترین انتخاب استفاده از هولدرها و نگهدارنده‌های گوشی هوشمند است. با استفاده از استند گوشی رانندگان بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی می‌توانند حین رانندگی از گوشی استفاده کنند.

یکی از کمپانی‌های تولیدکننده انواع هولدرها برند معتبر ریمکس است. این تولیدکننده با طراحی نگهدارنده‌ دو منظوره لتو کاربران را از خرید شارژر فندکی برای شارژ گوشی بی‌نیاز کرده است.

پایه نگهدارنده گوشی و شارژر فندکی لتو

نگهدارنده و شارژر فندکی ریمکس با استفاده از یک لایه‌ باریک پلاستیک PU به داشبورد ماشین نصب می‌شود و با مکش قوی روی سطح باقی می‌ماند. به دلیل نوع اتصال این محصول، کاربران می‌توانند از آن در هر ماشینی استفاده کنند. این لایه نازک و منعطف قابل شستشو بوده و کاربران می‌توانند در صورت نیاز آن را به راحتی جدا کرده و تمیز کنند.

پد پلاستیکی منعطف و قابل شستشوی پایه ریمکس

بدنه اصلی نگهدارنده روی این پد پلاستیکی سوار می‌شود و گوشی روی آن قرار می‌گیرد. این بدنه از یک صفحه ضد لغزش تشکیل شده است که گوشی را به خوبی نگه می‌دارد. جنس ضد لغزش و غیر سمی این صفحه استند آسیبی به بدنه گوشی وارد نخواهد کرد. این صفحه نگهدارنده از دو سمت فلزی بوده و در قسمت میانی از پلاستیک PU تشکیل شده است. به دلیل نداشتن لبه در اطراف صفحه نگهدارنده، محدودیتی در استفاده از آن برای گوشی‌های مختلف با اندازه صفحه‌های متفاوت وجود ندارد. در نتیجه این پایه نگهدارنده برای همه گوشی‌های 3.5 تا 6.0 اینچ کارآمد خواهد بود. 

این نگهدارنده در مسیر افقی به صورت 360 درجه می‌چرخد و کاربران در هر سمت ماشین که نشسته باشند می‌توانند به صفحه نمایش گوشی تسلط داشته باشند. استند ریمکس همچنین، در راستای عمودی با زاویه 90 درجه می‌چرخد و کاربران می‌توانند متناسب با قد خود آن را در زاویه مناسب تنظیم کنند. 

ریمکس برای افزایش کارایی محصول خود علاوه بر آزاد گذاشتن صفحه نگهدارنده برای اندازه‌های مختلف گوشی، Letto را به شارژر فندکی مجهز کرده است. در نتیجه کاربران ضمن کار با گوشی در حالت قرارر داشتن روی استند، می‌توانند آن را به شارژر وصل کنند. ریمکس برای پوشش دادن انواع گوشی‌ها در کابل شارژ Letto هر سه نوع کانکتورها را قرار داده است. به همین دلیل فرقی ندارد افراد از کاربران گوشی‌های اندرویدی باشند یا آیفون و شیائومی. کاربران به راحتی می‌توانند با یکی از کانکتورهای Micro USB، Type-C و Lightening به شارژ گوشی خود بپردازند. خروجی شارژر تعبیه شده برابر 2.1 آمپر است و با سرعت مناسبی گوشی را شارژ خواهد کرد.

کانکتورهای مختلف شارژر فندکی ریمکس

در نتیجه کانکتور از یک سمت به درگاه شارژ گوشی وصل می‌شود و از سمت دیگر، به لطف سه پین تعبیه شده در پایه شارژ با استفاده از مگنت به پایه شارژ متصل خواهد بود.

سه پین مغناطیسسی برای اتصال کابل شارژر

پایه شارژ هم به صورت مستقیم به فندک خودرو وصل است. طول کابلی که از پایه شارژ به فندک خودرو متصل شده است برابر 110 سانتی‌متر است و کشیده نخواهد شد. در صورتی که کاربران نیازی به شارژ کردن گوشی نداشته باشند، می‌توانند کابل را از قسمت مگنتی پایه شارژ جدا کنند تا مزاحمتی ایجاد نکند.

اتصال مغناطیسی کابل شارژر به پایه شارژ

بنابراین، استفاده از این نگهدارنده باعث می‌شود گوشی هوشمند کاربران در ماشین ضربه نبیند و سالم بماند. همچنین ضمن نگهداری از گوشی امکان شارژ آن وجود خواهد داشت. همچنین، با توجه به طراحی این محصول امکان استفاده از آن در خانه و هر محیط دیگری وجود دارد و الزاما مختص ماشین نخواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم