میکروفون لایتنینگ جویروم Joyroom Live broadcast lavalier microphone JR-LM2 Pro

Joyroom Live broadcast lavalier microphone JR-LM2 Pro

  • قابل استفاده برای برای پادکست، بازی، کنفرانس کوچک و ارائه سخنرانی زنده
  • دارای باتری با قابلیت نگه‌داری طولانی مدت شارژ
  • امکان جفت شدن خودکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن
ادامه مطلبShow less
3,550,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 177,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن تایپ‌سی جویروم

با خیالی راحت کنفرانست رو برگزار کن....

برای تهیه فیلم و استوری برای شبکه‌های مجازی یا پادکست، کیفیت صدا بسیار مهم است؛ و برای این منظور نیاز به میکروفونی داریم که بتواند به بهترین شکل ممکن ما را همراهی کند.

کمپانی جویروم میکروفونی را با نام Joyroom Live broadcast lavalier microphone JR-LM2 Pro طراحی و تقدیمتان نموده است که همراه خوبی در لایوها یا پادکست‌هایتان می‌باشد.

میکروفون JR-LM2 Pro درون یک کیس قرار گرفته و دارای کانکتور لایتنینگ برای اتصال به گوشی‌های برند اپل است و برای پادکست، بازی، کنفرانس کوچک و ارائه سخنرانی زنده کاملا مناسب می‌باشد. مواد تشکیل دهنده آن پلاستیک ABS است که در برابر ضربه و آسیب بسیار مقاوم عمل می‌کند. قاب شارژری در ابعاد 79.3 * 53.5 * 26.8 میلی‌متر داشته و وزن خالص آن 68 گرم است.

با استفاده از گیره‌ای که در پشت میکروفون طراحی شده است به راحتی قابل نصب روی یقه یا هر مکان مناسبی می‌باشد.پ و کاربری را برای شما بسیار آسان کرده است.

جفت شدن کاملا خودکار

دارای قابلیت Plug and Play بوده و اتصال خودکار حمل آن را بسیار آسان کرده است. زمان مورد نیاز برای اتصال 15 میلی‌ثانیه بوده و برد کاری تا 80 متر را تضمین می‌کند. فن‌آوری ویژه سیگنال قوی‌تر و قابلیت حذف نویز را ارائه و احتمال تداخل بلوتوث یا وای‌فای را کاهش می‌دهد.

یک بار شارژ؛ استفاده طولانی

باتری لیتیومی کیس میکروفون جویروم از ظرفیت 450 میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار است و ورودی آن برابر با DC5V / 1A می‌باشد؛ زمانی حدود 1.5 ساعت برای شارژر نیاز دارد و امکان 5 بار شارژ میکروفون را برایتان فراهم می‌کند. ظرفیت باتری میکروفون هم 70 میلی‌آمپر‌ساعتی با مدت زمان شارژ 80 دقیقه می‌باشد. در صورتی که زمان کمی برای شارژ دارید با 5 دقیقه شارژ می‌توانید برای مدت یک ساعت از آن استفاده کنید.

با یک بار شارژ میکروفن 4.5 ساعت استفاده برایتان مهیا بوده و با در نظر گرفتن شارژ کیس هم 22 ساعت قابلیت استفاده را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم