ماوس بی سیم انکر مدل A7809

Anker USB 2.4G Wireless Vertical Mouse - A7809012

  • تعداد کلید‌ها:۶ عدد
  • نوع اتصال:بی سیم
  • نوع رابط:دانگل USB
  • نوع حسگر:اپتیکال
  • دقت:800 DPI - 1200 DPI- 1600 DPI
ادامه مطلبShow less
195,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با توجه به پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن بیشتر شغل‌ها، تقریبا هر فردی با هر شغلی در زمینه‌های مختلف نیاز به مهارت کار با رایانه را دارد و در کارهایی که افراد می‌بایست وقت زیادی را با رایانه‌ها، ماوس و صفحه‌کلیدهایشان بگذرانند، حفظ سلامتی‌شان حرف اول را می‌زند که انکر با همین تفکر ماوس بی‌سیم و افقی USB 2.4G مدل Wireless Vertical Mouse Black با کد محصول A7809012 را طراحی کرده است.

این ماوس بی‌سیم که در قالب افقی طراحی شده، دارای کاربری ارگونومیک است و اولویت در طراحی آن راحتی دست شما حین استفاده و عملکرد سریع و روان آن بوده است. چیزی که این مهم را ثابت می‌کند، استفاده از فناوری ردیاب چشمی است که حرکت شما را بسیار سریع شناسایی می‌کند و روی سطوح با بافت‌های متنوع‌تری نیز کار می‌کند؛ دقت این ماوس نیز سه پله ۸۰۰ DPI، ۱۲۰۰ DPI و ۱۶۰۰ DPI را در اختیار کاربر می‌گذارد تا بتواند بین آن‌ها به‌سرعت جابه‌جا شود. ناگفته نماند که علاوه‌بر این‌ها، اگر پس از ۸ دقیقه از ماوس بی‌سیم USB 2.4G انکر استفاده‌ای نکنید، این ماوس به‌صورت خودکار روی حالت ذخیره باتری قرار می‌گیرد و در نتیجه شما مدت زمان بیشتری را بدون نیاز به شارژ باتری از این ماوس استفاده می‌کنید. همچنین دکمه‌های Back و Forward که در وب‌گردی به‌کار می‌آیند در کنار ماوس قرار داده شده‌اند تا تجربه‌ای راحت در اختیار کاربر گذارند.

پیشنهاد ما برای کسانی که شغل‌شان ارتباط نزدیکی با کار با رایانه دارد و به سلامتی و راحتی خود اهمیت می‌دهند، ماوس بی‌سیم USB 2.4G انکر مدل ANKER Wireless Vertical Mouse Black دارای کد محصول A7809012 تحت گارانتی آواژنگ است.

نحوه اتصال
بی سیم
نوع رابط
دانگل-USB
دقت ماوس
800/1200/1600 DPI
سازگاری با سیستم عامل
Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP, Linux, Mac OS X

مزایا و معایب

مزایا
مناسب برای کار طراحی و گرافیکی
طراحی با ارگوتومی مناسب برای بهتر قرار گرفتن انگشتان دست بر روی موس
انتقال داده با دقت بالا و صحت بي نظير
استفاده از تکنولوژی اشعه عمودی برای افزایش دقت ماوس
عملکرد عالی بر روی تمام سطوح
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم