شارژر فندکی انکر مدل A2212 PowerDrive Elite 2 Ports

Anker A2212 PowerDrive Elite 2 Ports Car Charger

  • ولتاژ خروجی:۲۴ وات | ۲.۴ آمپر هر خروجی
  • نوع درگاه:USB 3.0
ادامه مطلبShow less
145,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شارژر ماشینی PowerDrive 2 Elite انکر، تلفن هوشمند و دستگاه مورد نظرتان را با داشتن دو درگاه اتصال کابل USB در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌کند، هر خروجی این شارژر ۲.۴ آمپر انرژی منتقل می‌کنند ولی متاسفانه شارژر از فناوری شارژ سریع کوالکام (Qualcomm Quick Charge) پشتیبانی نمی‌کند. این شارژر ماشینی علارغم این‌که دارای ابعادی بسیار کوچک است، اما از استحکامی بالا و بدنه‌ای از جنس فیبر کربن برخوردار است و شما فقط کافی‌ست تلفن همراه خود را به این شارژر متصل کنید تا شارژ دستگاه‌تان آغاز شود. این شارژر دارای فناوری‌های شارژ VoltageBoost و PowerIQ است که فناوری اول شارژ سریع دستگاه‌تان را به ارمغان می‌آورد و فناوری دوم فناوری انحصاری انکر است که شارژ هوشمند، ایمن و سریع دستگاه را ممکن می‌کند. همان‌طور که گفته شد، این شارژر دمای دستگاه شما را حین شارژ تنظیم می‌کند و نمی‌گذارد دستگاه بیش از حد گرم شود و پس از تکمیل شارژ آن نیز به‌صورت خودکار روند شارژ را متوقف می‌کند تا شما متوجه کامل شدن شارژ تلفن همراه‌تان شوید؛ ناگفته نماند که توقف روند شارژ توسط شارژر به نحوی است که روند شارژ کاملا متوقف نشده و شارژ دستگاه شما کاهش نمی‌يابد. به علاوه این ویژگی‌ها، این شارژر دارای نوارهای نوری LED است که تشخیص آن در شب را آسان‌تر و اطمینان از وجد جریان برق در آن را ممکن می‌سازد.

اگر زیاد مسافرت می‌کنید یا با اتومبیل خود زیاد جابه‌جا می‌شوید، شارژر ماشینی PowerDrive 2 Elite انکر با کد محصول A2212 پیشنهاد ما به شماست.

برند :َAnker
مدل :PowerDrive Speed
حالت حفاظت از دستگاه متصل :
نشانگر LED :
تکنولوژی شارژ سریع :
  • Quick Charge3.0
  • PowerIQ
  • VoltageBoost
تعداد و نوع پورت خروجی :2 عدد USB
ورودی :DC 12V-24V
ولتاژ و جریان خروجی :
  • 3.6-6.5V/3A
  • 6.5-9V/2A
  • 9-12V/1.5A
ابعاد :65x35x35 میلی متر
وزن :40 گرم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم