قاب محافظ اسپیگن Spigen Rugged Armor Case For Samsung Galaxy Note 8

گارد محافظ گلکسی نوت 8 مارک اسپیگن مدل رگ ارمور، محافظی سرسخت و مقاوم با طراحی ساده و زیبا، دارای گواهینامه تست ضربه از آمریکا.
ادامه مطلبShow less
275,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 13,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Rugged Armor Case For Samsung Galaxy Note 8

مدل Rugged Armor از سری محافظ های اسپیگن محافظی مقاوم و نازک محسوب می شود که از TPU انعطاف پذیر ساخته شده و بدنه آن نرم و انعطاف پذیر است.

این محافظ متناسب با گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ ساخته شده و به خوبی با آن هم خوانی و تطابق دارد. ظاهر محصول ساده و بسیار شیک و زیبا ساخته شده بطوریکه در دو قسمت بالا و پایین آن با دو قطعه با طرح فیبر کربن شده و زیبایی خاصی به گوشی می بخشد.

هنگامی که از این محافظ بر روی گلکسی نوت 8 استفاده می کنید دور تا دور آن به خوبی پوشش داده شده و در دسترسی شما به هرکدام از پورت های نوت 8 محدودیت و مشکلی ایجاد نخواهد شد، بعلاوه این محافظ با روکشی نازک کلید های گوشیتان را نیز پوشش داده و مانع از آسیب خط و خش بر روی آنها می گردد.

رگ آرمور ضخامت و وزنی کم داشته به همین دلیل هنگامی که از آن بر روی گوشی خود استفاده می کنید تغییر حجم و وزن محسوسی را در اطراف گوشی خود احساس نکرده و حس خوبی در هنگام کار کردن با گوشی خود خواهید داشت.

گفتنی است محصول فوق موفق به کسب گواهینامه تست ضربه از آمریکا شده و علاوه بر اینکه محافظی مقاوم برای گلکسی نوت 8 محسوب می شود، می توان عنوان محافظی قابل اعتماد و مطمئن را نیز به آن اختصاص داد.

ویژگی های محصول :

- ساخته شده از TPU انعطاف پذیر

- طراحی سبک و کم حجم

- مقاوم و سرسخت

- دارای شبکه بندی داخلی جهت پخش یکسان ضربات وارده به محافظ در همه جای آن و در نتیجه عملکرد دفاعی بهتر آن

- نرم و انعطاف پذیر

- دارای گواهینامه تست ضربه از آمریکا

- عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم