گیمبال فیلمبرداری M1 3-AXIS Merak one

  • گیمبال فیلم برداری
  • مناسب تولیدمحتوا
  • کیفیت خوب
ادامه مطلبShow less
6,390,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • سفید
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 319,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات


 کاربردهای مختلف: تثبیت کننده 3 محور را می توان در موقعیت های مختلف مانند عکسبرداریدر Vlog، زندگی در وب، تیراندازی پیگیری ورزشی، خانواده و حیوانات خانگی روزانه، عکاسی در سفر استفاده کرد.
 تعمیق ردیابی: تثبیت کننده دارای فناوری ردیابی است، می تواند با دقت سوژه مورد نظر را دنبال کند، سوژه را در تصویر قفل کند و شی را فوکوس کند، تصویر واضحی را هنگام حرکت ارائه می دهد.
 کوچک و قابل حمل: تثبیت کننده دستی می تواند تاشو و قابل حمل باشد، با داشتن طراحی کششی، می توان آن را به هر جایی از کیف دستی خود برد.
 عملکردهای چندگانه: تثبیت کننده نگهدارنده عملی و چند منظوره است، دارای عملکردهای تغییر متقاطع و عمودی صفحه، عکاسی پانل، عکسبرداری تایم لپس، عکسبرداری با حرکت آهسته و غیره است.
 مقاوم در برابر لرزش: تثبیت کننده ویدیوی دستی دارای ژیروسکوپ بالا و سنسور سرعت پایدار است، می تواند داده ها را در زمان واقعی برای محاسبه شیب، بهبود مشکل لرزش و لرزش به دست آورد و تصویر را پایدارتر و واضح تر می کند.

1. تعمیق ردیابی: تثبیت کننده دارای فناوری ردیابی است، می تواند با دقت سوژه مورد نظر را دنبال کند، سوژه را در تصویر قفل کند و شی را فوکوس کند، تصویر واضحی را هنگام حرکت ارائه می دهد.
2. مقاوم در برابر لرزش: تثبیت کننده ویدیوی دستی دارای ژیروسکوپ بالا و سنسور سرعت پایدار است، می تواند داده ها را در زمان واقعی برای محاسبه شیب، بهبود لرزش و مشکل لرزش به دست آورد و تصویر را پایدارتر و واضح تر می کند.
3. کوچک و قابل حمل: تثبیت کننده دستی می تواند تاشو و قابل حمل باشد، با داشتن طراحی کششی، می توان آن را به هر جایی از کیف دستی خود برد.
4. عملکردهای چندگانه: تثبیت کننده نگهدارنده عملی و چند منظوره است، دارای عملکردهای تغییر صفحه نمایش متقاطع و عمودی، عکسبرداری پانل، عکسبرداری تایم لپس، عکسبرداری با حرکت آهسته و غیره است.
5. کاربردهای مختلف: تثبیت کننده 3 محور را می توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد، مانند عکسبرداری در Vlog، زندگی در وب، تیراندازی پیگیری ورزشی، خانواده و حیوانات خانگی روزانه، عکسبرداری در سفر.

مشخصات:
نوع مورد: تثبیت کننده تلفن هوشمند
جنس: ABS، فلز
نوع باتری: باتری لیتیومی 1 عددی 18650 2200 میلی آمپر ساعتی (ارسال با باتری داخلی)
زمان سرویس: 5-8 ساعت
اندازه تاشو: تقریبا 163 × 117 × 65 میلی متر / 6.4 × 4.6 × 2.6 اینچ
نصب: برای تلفن های همراه کمتر از 7 اینچ
رابط: سوراخ پیچ 1/4 اینچی

لیست بسته ها:
1 تثبیت کننده تلفن
1 x پشتیبانی
1 عدد کابل شارژ
1 x دستورالعمل
1 عدد کیسه ذخیره سازی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
گیمبال فیلمبرداری M1 3-AXIS Merak one
6,390,000 تومان