قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Spigen Tough Armor Case Samsung Note 8

Spigen Tough Armor Case Samsung Note 8

ادامه مطلبShow less
474,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 23,700 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Spigen Tough Armor Case Samsung Note 8 یکی از قاب های کاملاً متفاوت و زیبای برند اسپیگن می باشد . این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد و از ظاهری کاملا زیبا بهره مند است که می‌تواند در هنگام استفاده نمای زیبایی را به گوشی هوشمند نوت ۸ ببخشد.


این محصول از دو لایه تشکیل شده است که کاملا محکم و مقاوم می باشد.  در واقع بدنه اصلی و اطراف کاور دارای انعطاف بسیار خوبی می باشد و از تکنولوژی گردش هوا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در هنگام آسیب های احتمالی از گوشی مراقبت کند. این محصول می تواند در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبی را برای گوشی نوت ۸ فراهم کند . برای قسمت پاور و دکمه صدا نیز محافظت خوبی در نظر گرفته شده از با استفاده از پوشش های برجسته توانسته از آنها مراقبت کند و از هرگونه خط و خش و رنگ رفتگی جلوگیری کند. این محصول یک لایه دیگر هم نیز دارد که سخت و محکم می باشد که در نمای پشتی کاور قرار گرفته است و به صورت صاف و یکدست است.


برای استفاده از دوربین و پورت های گوشی نیز هیچ گونه محدودیتی ندارد و محافظت خوبی در نظر گرفته شده است و با استفاده از شیار های دقیق، به خوبی باز گذاشته شده است تا بتوان به راحتی و به سرعت در مواقع لازم از آنها استفاده نمود. در قسمت دوربین قاب دارای سطح برجسته تری می باشد تا بتواند  لنز دوربین را در سطح داخل تری قرار داده و از تماس آن با سطوح جلوگیری کند و در نهایت باعث محافظت از آن شود.  در قسمت پشتی این قاب یک پایه وجود دارد که شما با باز کردن آن میتوانید گوشی را در حالت افقی و عمودی بدون دخالت دست نگه دارید که به این ویژگی قابلیت استند شدن می‌گویند.

ویژگی ها

  • مقاوم در برابر ضربه های شدید
  • ضد خط و خش
  •  ساختار دو لایه برای محافظت همه جانبه
  • با استفاده از این قاب دسترسی به قسمتهای مختلف اعم از پورت ها و دوربین محدود نخواهد شد
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم