قاب چرمی سولیدسویت گلگسی اس 20 اولترا RHINOSHIELD Case Samsung Galaxy S20 Ultra

ادامه مطلبShow less
1,999,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 99,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

محافظت بدون نگرانی

با فناوری اختصاصی RhinoShield مقاوم در برابر ضربه، شما هرگز نگران شکستن آن تلفن با پشت شیشه ای ارزشمند نباشید. با آزمایش‌های سقوط متعدد و درجه نظامی تایید شده (MIL-STD 810G) اثبات شده است - مواد پلیمری سفارشی ShockSpread ما ضربه‌های حداقل 3.5 متر در 11 فوت را جذب می‌کند. ساختار لانه زنبوری داخلی کیس یک دفاع اضافی 10 درصدی در برابر ضربه ایجاد می کند.
طراحی مینیمال با پرداخت ممتاز

طراحی تمیز SolidSuit از خطوط اصلی تلفن شما پیروی می کند، زیرا یک قاب سخت نیازی به شبیه به آجر ندارد. SolidSuit Classic در رنگ مشکی و دارای روکش مات با بهبود مقاومت در برابر خراش است. SolidSuit Carbon Fiber چسبندگی خوبی دارد و زیبایی فیبر کربن را بدون هیچ گونه تداخل سیگنالی به شما می دهد.


SLIM & USER-FRIENDLY

فرم باریک (زیر 3 میلی‌متر/0.012 اینچ نازک) و ساده، تجربه‌ای بدون دردسر را به شما می‌دهد و به راحتی در جیب می‌لغزد. دکمه های بهبود یافته پاسخگوتر هستند و بازخورد لمسی خوبی دارند. آنها همچنین قابل جابجایی هستند و به شما این امکان را می دهند که رنگ دکمه ها را برای ظاهری شخصی تغییر دهید. روکش مات و مقاوم در برابر لکه در کناره ها باعث می شود که آثار خراش و جوهر به راحتی تمیز شوند.


سازگاری

سازگار با شارژرهای بی‌سیم Galaxy S20 Ultra، Qi. برش های دقیق برای همه پورت ها، متناسب با اکثر کابل ها است. برای محافظت همه جانبه بهتر، اکیداً توصیه می‌کنیم که این محصول را با محافظ شیشه‌ای RhinoShield جفت کنید، فقط در صورتی که گوشی به صورت رو به پایین روی یک شی نوک تیز یا سطح بسیار ناهموار می‌افتد.
مواد پلیمر ShockSpread ما بسیار بادوام و نسبتاً انعطاف پذیر است. این کیس می‌تواند بدون شکستگی یا شل شدن دائمی، به‌ویژه در حین نصب و برداشتن، برخلاف قاب‌های پلی کربنات سنتی یا TPU خم شود. همچنین برای شما و خانواده‌تان ایمن‌تر است، زیرا فاقد BPA/BPS/BPF است و الزامات غذایی FDA را برآورده می‌کند. این کیس قابل بازیافت است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
قاب چرمی سولیدسویت گلگسی اس 20 اولترا RHINOSHIELD Case Samsung Galaxy S20 Ultra
1,999,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: