کیف چرمی رینکی گلگسی اس 10 پلاس Ringke Wallet Designed for Galaxy S10 Plus

ادامه مطلبShow less
1,290,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی/ قرمز
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 64,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

فقط با Samsung Galaxy S10 Plus (6.4 اینچ) سازگار است - لطفاً قبل از خرید مطمئن شوید که اندازه مناسب دستگاه خود را انتخاب کرده اید. قاب داخلی از بقیه کیف قابل جدا شدن نیست.
همه کاره ترین مورد! به عنوان قاب گوشی، کیف پول و پایه تماشا عمل می کند. پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi بدون هیچ زحمتی برای جدا کردن قاب. فقط با این کیف باکیفیت، وسایل ضروری خود را به راحتی در یک دست حمل کنید.
دارای 3 اسلات کارت و یک جیب جانبی بزرگتر که می تواند به راحتی پول نقد، رسید یا کارت های اضافی را در خود جای دهد. با خیال راحت تا 2 کارت را در هر شکاف برای مجموع 6 کارت حمل کنید! لطفا توجه داشته باشید: تعداد بیش از حد کارت ممکن است چرم و آهنربا را ضعیف کند.
محافظت همه جانبه و سنگین برای دستگاه شما از بالا به پایین. قاب داخلی و محبوب Ringke Onyx TPU دفاعی مستحکم برای گوشی شما ایجاد می کند در حالی که پوسته چرم مصنوعی بادوام از خراش ها و زباله های روی صفحه جلوگیری می کند.
بریدگی‌های دقیق برای دوربین، بلندگوها و موارد دیگر به شما امکان می‌دهند از تمام عملکردهای تلفن خود نهایت استفاده را ببرید، در حالی که باز کردن بست قلاب و حلقه در داخل، قاب را به پایه تبدیل می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کیف چرمی رینکی گلگسی اس 10 پلاس Ringke Wallet Designed for Galaxy S10 Plus
1,290,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی/ قرمز
گارانتی
تعداد: