قاب کی زد دوو سامسونگ اس 24 اولترا Case K ZDOO Q SERIES S24 ULTRA

Case K ZDOO Q SERIES S24 Ultra

  • مناسب اس 24 اولترا
  • جنس: پلاستیک نرم, TPU
  • وزن: 40 گرم
  • سازگار با گوشی موبایل: سایر گوشی‌های موبایل
  • ساختار: مات
  • سطح پوشش: قاب پشتی, لبه بالایی, لبه پایینی, لبه چپ, لبه راست, حفاظت از دکمه‌ها
  • برند اورجینال می زد دوو
ادامه مطلبShow less
999,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 49,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب کی زد دوو سامسونگ گلگسی اس 24 اولترا  Case K ZDOO Q SERIES  S24 Ultra

اگر طرفدار استایل کلاسیک و قاب های شکیل هستید،پیشنهاد ما به شما تهیه و خرید کاور کی زد دوو مدل Q-seriesاست؛این قاب زیبا،ظاهری شیک و ظریف دارد و می‌تواند به جذابیت استایل شما بیفزاید.

این قاب دوست داشتنی، روکشی از جنس پلاستیک نرم (TPU) با کیفیت بالای دارد. سطح آن نیز بسیار نرم و لطیف است و از لمس آن حس خوبی خواهید داشت. این روکش ضد لغزش، ضد گرد و غبار، ضد لکه و اثر انگشت است.

اگر روی آن جرمی وجود داشته باشد، به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می‌شود و به هیچ وجه جای آن روی روکش نمی‌ماند.وجود یک لایه پوشش میکروفیبر در قسمت داخلی این کاور، به محافظت از گوشی شما کمک می‌کند.

قاب کی زد دوو گلگسی اس 24 اولترا مدل Q-series طراحی ویژه‌ای دارد و از تکنولوژی‌های مدرن در ساخت آن استفاده شده است که باعث شده هم امنیت و هم کارایی آن به حداکثر برسد.قاب کی زد دوو گلگسی اس 24 اولترا مدل Q-series طبق ابعاد دقیق گوشی طراحی شده است و گوشی شما به راحتی درون آن قرار می‌گیرد.

طراحی دقیق و ظریف این کاور به صورتی است که از تمامی لبه‌ها و گوشه‌ها و زوایای مختلف گوشی محافظت می‌کند.در صورت استفاده از این گارد، در دسترسی به دکمه‌های کنار گوشی یا پورت شارژ هیچ مشکلی نخواهید داشت. دکمه‌ های کاور دقیقاً منطبق بر دکمه‌های گوشی هستند و با فشردن آن‌ها، دکمه گوشی به نرمی فشرده می‌شود.

وجود این دکمه‌ها باعث می‌شود دکمه‌های خود گوشی آسیب کمتری ببینند و همچنین از ورود گرد و خاک یا جرم‌های دیگر به داخل گوشی جلوگیری می‌کند.قاب کی زد دووگلگسی اس 24 اولترا مدل Q-series هیچ مشکلی با شارژ وایرلس ندارد. اختلالی در آنتن گوشی ایجاد نمی‌کند و به طور کلی تاثیر منفی روی عملکرد گوشی شما نخواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
قاب کی زد دوو سامسونگ اس 24 اولترا Case K ZDOO Q SERIES S24 ULTRA
999,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: