هندزفری بلوتوث Remax S2

289,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر به دنبال یک هندزفری با کیفیت می گردید و از طرفی نمی خواهید زیاد هزینه کنید، Remax S2 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این هندزفری دارای ابعاد کوچکی بوده و وزن آن در حدود 15 گرم می باشد که بسیار ناچیز بوده و هیچ گونه فشاری را به گوش شما تحمیل نمی کند. Remax S2 دارای 2 گوشی با پد ها نرم می باشد که توسط یک سیم کوتاه به یکدگیر متصل می شوند. سطح پشتی گوشی ها این هندزفری دارای قابلیت مگنتی (الکترومغناطیسی) بوده و یکدیگر را جذب می نماید.

صدا تولید شده از گوشی ها این هدست شفاف و رسا بوده و کاملا راضی کننده می باشد. همچنین صدا تولید شده از بیس قابل قبولی برخوردار است و حتی اگر صدا هندزفری را تا آخر زیاد نمایید، باز هم خدشه ای به کیفیت آهنگ وارد نمی شود. فرکانس پاسخ گویی این هدست بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و ریزترین نوت ها آهنگ را نیز به گوش مخاطب می رساند.

Remax S2 مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 شده است تا بتواند تجربه یک ارتباط بی سیم بدون تاخیر را در اختیارتان بگذارید. Remax S2 همچنین دارای میکروفون داخلی می باشد که به کمک آن می توانید یک مکالمه دلچسب را تجربه نمایید.

Remax S2 دارای یک پنل می باشد که بر روی آن کلید هایی برای کنترل هدست تعبیه شده است. توسط این کلید ها می توانید هدست را خاموش یا روشن کرده، به تماس ورودی خود پاسخ داده یا مکالمه تان را قطع نمایید و بلندی صدا هدست را تنظیم نمایید. همچنین به گفته سازنده توسط Remax S2 می توانید تا حدودی بر روی دوربین گوشی هوشمند یا تبلت خود کنترل داشته باشید.

Remax S2 دارای یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ می باشد که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 160 ساعت در حالت آماده به کار شارژدهی داشته باشد. همچنین با Remax S2 می توانید بین 6 تا 8 ساعت مکالمه ممتد داشته و یا بین 4 تا 6 ساعت به موسیقی گوش فرا دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم