هدست بلوتوث موتورولا مدل VerveLoop Plus

Motorola VerveLoop Plus Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
637,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 31,850 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هدفون توگوشی «VerveLoop Plus» محصولی زیبا و کارآمد از برند «موتورولا» است که برای مکالمه با موبایل و گوش‌کردن به موسیقی طراحی شده است. نحوه‌ی اتصال این مدل بی‌سیم و از طریق بلوتوث است. نسخه‌ی بلوتوث این هدفون 4.1 است که با استفاده از آن می‌توانید تا حدودی با پخش‌کننده‌ی موسیقی یا موبایل خود فاصله داشته باشید و همچنان به موسیقی گوش دهید یا مکالمه کنید. این هدفون ابعادی بسیار جمع‌وجور و وزنی سبک دارد و برای گوش‌کردن به موسیقی یا مکالمه حین پیاده‌روی، بدون نیاز به استفاده از تلفن‌ همراه طراحی شده است. کابل بین ایرفون‌ها روی گردن قرار می‌گیرد تا در صورت استفاده‌نشدن، هدفون در دسترس باقی بماند و هنگام نیاز به‌راحتی قابل‌‌‌استفاده باشد. این مدل صدایی شفاف و واضح پخش می‌کند. پاسخ فرکانسی آن کاملا منطبق با طیف شنوایی انسان است؛ همچنین این مدل از قابلیت Hubble Connect برای پیداکردن هدفون هم پشتیبانی خواهد کرد.

این مدل از محصولات موتورولا با Siri و Google Now سازگاری دارد. منبع ‌تغذیه‌‌ی آن، یک عدد باتری داخلی است که در مدت کوتاهی شارژ می‌شود. این باتری پس از شارژ کامل تا پانزده ساعت برای مکالمه یا 9.5 ساعت پخش موسیقی شارژ خواهد داشت. شارژ باتری آن هم با استفاده از کابل USB انجام می‌شود. این هدفون 2 عدد میکروفون داخلی دارد که امکان مکالمه با موبایل را هم برای کاربرانش فراهم می‌کند. میکروفون به صورت مخفی طراحی شده است و کیفیت ‌ساخت بسیار خوبی دارد. تعدادی دکمه هم برای تنظیم سطح صدا و قطع و وصل مکالمه روی سیم این هدفون تعبیه شده است. این هدفون بلوتوثی برای کاربرانی طراحی شده است که علاوه‌بر کیفیت ساخت، به زیبایی هدفون خود نیز اهمیت می‌دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم