هندزفری بلوتوث و شارژر فندکی دو پورت ریمکس REMAX RB-T11C

165,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شارژر های فندکی از انواع بسیار کار آمد شارژر همراه میباشد که میتواند در مواقع ضرروی که با اتوموبیل خود در مسافرت هستید و یا دسترسی به برق شهری ندارید به کمک بیاید کمپانی های بسیاری که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل فعالیت میکنند اقدام به طراحی و تولید انواع شارژر های فندکی با ظاهری ها و ویژگی های گوناگون کرده اند در این بخش میخواهیم یکی از متمایز ترین و پرکاربرد ترین شارژر فندکی تولید شده توسط کمپانی مطرح ریمکس که همواره توانسته است با تولید انواع لوازم جانبی های کاربردی نظر کاربران و منتقدان را به سمت خود جلب کند را معرفی کنیم با فارس کالا همراه باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم

هندزفری بلوتوث و شارژر فندکی REMAX RB-T11C دارای دو پورت با خروجی های 1.0 و  2.1 آمپری میباشد که مناسب شارژ گوشی های هوشمند و انواع تبلت میباشد. این محصول دارای بدنه ای جنس آلومینیم میباشد که ضد خش و ضدگردو غبار میباشد مدار استفاده شده در این محصول محافظت شده در برابر تغییر جریان ، نوسان ولتاژ و افزایش دما میباشد بنا براین شما میتوایند با خیالی آسوده گوشی هوشمند خود را با استفاده از این محصول شارژر کنید.  REMAX RB-T11C دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد که دارای ابعادی برابر 24*86*86 میلیمتر میباشد که فضای بسیار کمی از اتوموبیل شما را اشغال خواهد کرد.

مهم ترین ویژگی این شارژر فندکی که آن را با سایر محصولات متمایز کرده است طراحی بسیار زیبا و کوچک که میباشد که در قسمت بالایی این محصول جای گرفته است ، این هندزفری قابلیت اتصال همزمان با 2 گوشی را دارد و با تمامی گوشی های هوشمندی که دارای بلوتوث نسخه 4 و به بالا میباشد سازگاری کامل دارد ، برای شارژر کامل این محصول که دارای باطری 25mAh این محصول تنها 1 ساعت و 30 دقیقه زمان لازم هست با هر بار شارژ این هندزفری شما میتوانید تا 6 ساعت و 30 دقیقه به گوش دادن موسیقی و تا 1 ساعت و 30 دقیقه به مکالمه مداوم بپردازید. 

به لطف طراحی کوچک و سبک این محصول استفاده طولانی مدت آن سبب خستگی گوش شما نخواهد شد این محصول دارای قابلیت حذف نویز بوده و هنگام مکالمه صدای مزاحم اطراف را تا حد قابل قولی حذف میکند .

ویژگی ها

  • طراحی زیبا و کوچک
  • ساخته شده از آلومینیم ضد خش
  • قابلیت اتصال تا 10 متر
  • دارای دو خروجی متناسب با انواع دستگاه و شارژ همزمان دو دستگاه
  • جریان خروجی : 1A , 2.1A
  • قابلیت حذف نویز
  • برد هوشمند محافظت شده در برابر تغییر جریان، ولتاژ و افزایش دما

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم