هندزفری بلوتوث Remax RB-TT

Remax RB-TT Headset

ادامه مطلبShow less
159,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

جزء آن دسته از کسانی هستید که به صورت مداوم با گوشی همراه خود صحبت می کنید؟ به واسطه شغلی که دارید ساعت های طولانی از روز را داخل ماشین و پشت فرمان سپری می کنید، و نمی توانید به تماس های خود پاسخ دهید؟ نگران جریمه های صحبت با موبایل هنگام رانندگی هستید؟ پس هندزفری بلوتوث ريمکس مدل RB-TT برای شما ساخته شده است. این هندزفری نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در ادامه قصد معرفی کامل آن را داریم.

وقتی برای اولین بار Remax RB-TT را می بینید، احتمالا عاشق طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبای آن می شوید. ریمکس مانند همیشه تمام تلاش خود را کرده تا در عین سادگی، ظاهر محصول خود را نیز بسیار زیبا و جالب توجه نگاه دارد. تلاشی که نتیجه آن کاملا مثبت بوده و توانسته فروش خوبی را برای Remax RB-TT رقم بزند.

Remax RB-TT بر خلاف بسیاری از هندزفری های ارزان قیمت و بی کیفیت بازار، به راحتی در گوش می نشیند و هرگز از آن بیرون نمی آید. این هندزفری به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز شده که سرعت بالایی در انتقال صدا را از خود به نمایش می گذارد. برای اتصال Remax RB-TT به دستگاه خود نیاز نیست راهی طولانی را طی کنید، کافیست هندزفری را روشن کرده و منتظر بمانید تا چراغ LED آن روشن شوید، سپس بلوتوث دستگاه خود را روشن کرده و در بین لیست در حال نمایش، گزینه مربوط به Remax RB-TT را انتخاب نمایید. کار تمام است و حالا می توانید از Remax RB-TT به راحتی استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که نسخه بلوتوث دستگاه شما می بایست 4.0 به بالا باشد در غیر این صورت فکر استفاده از Remax RB-TT را از ذهنتان بیرون کنید!

این هندزفری مجهز به نویزگیر بوده و به خوبی صدای محیط را فیلتر می کند. صدای پخش شده از آن نیز دارای کیفیت HD بوده و نتنها قابل قبول بلکه حتی فراتر از حد انتظار نیز می باشد. میکروفون این محصول نیز به خوبی صدای شما را منتقل کرده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه برایتان ایجاد نمی کند. از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه اشاره کرد که برای بسیاری از افراد، قابلیتی کاربردی و قابل توجه است.

این هندزفری به 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود. پس از آن می توانید به 7 ساعت مکالمه با هندزفری پرداخته و از یک مکالمه دلچسب و دوست داشتنی لذت ببرید. این هندزفری در حالت استندبای نیز تا 180 ساعت شارژدهی داشته و می تواند یک همراه مطمئن برای شما باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت پخش آهنگ نیز اشاره کرد که در برخی مواقع بسیار کاربردی است. به هر حال اگر به هر دلیلی به دنبال یک هندزفری خوب و با کیفیت می گردید، Remax RB-TT از بهترین گزینه هایی است که می توانید تهیه نمایید.

ویژگی ها و مشخصات اصلی هندزفری بلوتوث Remax RB-TT:

- کیفیت ساخت بالا

- ظاهر زیبا و دوست داشتنی

- جای گیری عالی در گوش

- صدای با کیفیت HD

- قابلیت پخش آهنگ

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.0

- شارژدهی 7 ساعته در حالت مکالمه ممتد

- شارژ کامل تنها در 2 ساعت

- شارژدهی 180 ساعته در حالت استندبای

- قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم