هندزفری بلوتوث JABRA EXTREME نسخه 2

245,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

یکی از دلایل تولید محصولات متنوع از یک خانواده فروش بالا آن محصول می باشد. شرکت جبرا محصولات بی نظیری همچون خانواده Stone ارائه کرده است که تا به حال 3 نسخه از آن ارائه شده و در آینده ای نزدیک احتمال می رود نسخه 4 آن نیز ارائه شود. هر زمان هنگام خرید یک محصول متوجه شدید که این محصول پسوند 2 و یا SE و یا همانند این دارد، مطمئن باشید نسخه های اولیه به فروش خوبی رسیده و شرکت قصد ندارد از اعتبار این نام و این خانواده دست بکشد. بنابراین با تولید محصولاتی با امکانات بیشتر بازار فروش را همچنان گرم نگه می دارد.

EXTREME2 یکی از محصولاتی هست که شامل این سخن ما می شود. EXTREME نسخه اول که در سالهای پیش ارائه شد با امکانات بالا و ویژگیهای منحصر بفردی پا به بازار گذاشت. پس از پایان تولید نسخه اول آن شرکت جبرا به دلیل موفقیت در این نسخه بر آن شد نسخه دوم را با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر به بازار ارائه کرده تا به همان فروش سابق مجددا دست یابد.

 

ویژگیها:

  • میکروفن دوگانه
  • تکنولوژی حذف نویز، صدای HD، DSP
  • دو قلاب متفاوت
  • قابلیت پخش موزیک

 

نقد و بررسی:

با دیدن تصویر این محصول در نگاه اول متوجه خواهید شد طراحی این هندزفری بلوتوث متفاوت تر از نسخه ها و مدل های دیگر می باشد که می توان طراحی Sport آن را نامید. البته طراحی EXTREME2 به گونه ای نیست که امکانات همیشگی و عالی این محصولات این کمپانی در آن پیاده سازی نشده باشد.

dual microphone که شاید بتوان یکی از ویژگیهای منحصر بفرد جبرا در طراحی محصولات جدید نامید نیز در این محصول به چشم میخورد. dual microphone در حقیقت با استفاده از دو میکروفن کیفیت صدا را افزایش داده و صدای کامل واضح و بدون هیچگونه نویز را تحویل خواهد داد.

البته کیفیت صدای HD نیز در این محصول مشاهده می شود تا علاوه بر ویژگی قبلی کیفیت صدا را در ناحیه بلندگو نیز تضمین کند. این قابلیت ها در کنار تکنولوژی DSP هرگونه نویز، اکو صدا، اعوجاج را در تمامی حالت ها (تماس، و صوت) را به صورت کامل حذف می کند و صدایی باور نکردنی از این محصول کوچک به گوش شما خواهد رسید.

تکنولوژی DSP و HD برای یک تماس معمولی شاید آن چنان کاربردی نداشته باشد ولی هنگامی که متوجه شوید پروتکل A2DP برای انتقال موزیک نیز ضمیمه آن شده است مطمئن خواهید شد گوش دادن موسیقی با یک هندزفری بی سیم تجربه جدیدی خواهد بود.

برای چنین محصولی قطعا یک راهنمای صوتی نیاز است تا بدور از هرگونه سختی بتوانید براحتی تماس های خود مدیریت کنید.

EXTREME2 با شعار All Day Comfort تولید و عرضه شد بنابراین باید به گونه ای طراحی شود تا راحتی تمام روز را برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین این محصول علاوه بر فیزیک ارگونامیک داخلی خود با دو قلاب متفاوت ارائه شده که یکی از آنها پشت گوش و دیگری داخل گوش قرار می گیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم