هندزفری بلوتوث Remax RB-T3

259,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

طرحهای جدید و خلاقانه علاقه مندان خاص خود را دارد. گاهی دیده شده است یک شرکت محصولی کاملا بر خلاف طرحهای عمومی آن به بازار عرضه می کند به هدف آنکه نظر کاربرانی که همیشه به دنبال محصولات خاص و بی همتا هستند را تامین کنید. این قاعده در هندزفری، اسپیکر، گارد موبایل، پاوربانک، و حتی تلفن های هوشمند مشاهده شده است. البته شاید یک دلیل دیگر برای تولید این محصولات مبحث تبلیغات و معرفی بیشتر آنها بوده تا از این طریق به گونه ای خود را در میان کاربران معرفی کنند. شرکت ریمکس در برخی تولیدات خود نیز از این قاعده پیروی کرده است به عنوان مثال هندزفری Remax T3 یک هندزفری عجیب غریب و جالب است که همین طرح فضایی شاید علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

ویژگیها:

  • طرحی عجیب و بی نظیر
  • قابلیت پخش موزیک
  • اتصال همزمان به دو دستگاه

 

نقد و بررسی remax t3:

قبل از شروع به نقد و بررسی سه سنتر نگاهی به تصویر عجیب این محصول بیاندازید. در قسمت بالا مثلثی همانند یک چشم فضایی طراحی شده است که تمامی پورت و دکمه های کنترلی محصول حول حوش آن قرار دارد.

در قسمت بالا پورت Micro USB شارژ قرار دارد، در سمت راست این چشم دکمه کنترل حجم صدا، در وسط چشم دکمه کنترلی اصلی هندزفری که عملیات قطع و وصل تماس و کنترل ترک صوتی را بر عهده دارد و در سمت چپ کلید دو حالته خاموش روشن مشاهده می شود. طراحی این دکمه ها بسیار شکیل و زیبا انجام شده است به صورتی که در نگاه اول شاید متوجه آنها نشوید.

در قسمت پایین یک لوله باریک بدون هیچگونه خمیدگی مشاهده می شود که در انتهای آن میکروفن محصول قرار دارد.

طراحی فیزیک آن در کنار ویژگیهای کامل محصولی خوب و قابل قبول را بوجود آورده است.

استفاده از آخرین نسخه بلوتوث یعنی نسخه 4.1 به همراه تکنولوژی های DSP برای کاهش نویز موجود در مکالمه و موزیک (به دلیل استفاده از تکنولوژی بلوتوث) کیفیت صدای خروجی را تضمین می کند. علاوه بر آنکه

این چشم فضایی توانایی اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان را دارد و برای گوشی دوم و یا تبلت خود نیاز به تهیه یک هندزفری بی سیم دیگر نخواهید داشت.

البته عمر باتری این محصول نسبت به دیگر رقبا در پایین ترین میزان خود قرار دارد ولی احتمال می رود طراحی خاص آن امکان تعبیه باتری با توان بالاتر را برای شرکت سازنده فراهم نکرده است. این محصول قادر است تا 5 ساعت به صورت مداوم مکالمه و یا 4 ساعت مداوم موزیک را پخش کند و در زمان عدم استفاده 100 ساعت زمان آماده باش را خواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم