قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Case For Samsung Galaxy Note 8

کاور محافظ شفاف اسپیگن مدل Liquid Crystal  گوشی سامسونگ گلکسی Note 8، محافظی با ساختار شفاف و بدون رنگ و ظاهری براق

ادامه مطلبShow less
275,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 13,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal  Case For Samsung Galaxy Note 8

مدل Liquid Crystal  از سری کاور های محافظ شرکت اسپیگن، محافظی شفاف و بدون رنگ است که از TPU انعطاف پذیر ساخته شده است. ابعاد این متناسب با پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 ساخته شده و پس از قرار گیری بر روی آن جزئیات قاب پشتی و زیبایی های آن را در خود پنهان نخواهد کرد.

محافظ فوق از ضخامت و وزن بسیار کمی برخوردار است به همین دلیل زمانی که از آن بر روی گوشی خود استفاده می کنید تغییر وزن و حجم محسوسی در آن ایجاد نشده و احساس ناخوشایندی هنگام استفاده از گوشی خود نخواهید داشت، بعلاوه دسترسی به پورت های گوشی تان نیز مانند قبل بوده و پس از نصب محافظ با محدودیت و مشکلی در دسترسی به آنها مواجه نخواهید شد.

اسپیگن در قسمت دوربین کمی لبه های محافظ را برآمده در نظر گرفته تا در هنگام قرارگیری گوشی بر روی سطوح صاف با ایجاد فاصله ای کوتاه مانع از ارتباط مستقیم آن با سطح شده و در نتیجه لنز دوربین کمتر در معرض آسیب خط و خش قرار خواهد گرفت.

حال با توجه به آنچه که از محصول فوق گفته شده اگر بدنبال محافظی زیبا و البته براق برای Galaxy Note 8 خود هستید این محافظ گزینه خوبی برای انتخابتان می باشد، چراکه مقاومت خوبی داشته و حالت براق و اکلیلی مانند را نیز داراست.


ویژگی های محصول :

- ساخته شده از TPU انعطاف پذیر

- سبک و مقاوم

- نازک و کم حجم

- شفاف و براق

- عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی

- محافظت از لنز دوربین در هنگام قرارگیری گوشی بر روی سطوح صاف

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Air Armor Case For Samsung Galaxy Note 8 قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Air Armor Case For Samsung Galaxy Note 8
دوست داشتن
ناموجودSold out
325,000 تومان (بدون مالیات)
کاور محافظ اسپیگن گوشی گلکسی نوت 8 مدل Liquid Air ، محافظی زیبا با طراحی مدرن، ساخته شده از TPU انعطاف پذیر که به سادگی بر روی Galaxy Note 8 نصب شده و بخوبی از آن محافظت می نماید.
دوست داشتن
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم