قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Spigen Neo Hybrid Case Samsung Note 8

Spigen Neo Hybrid Case Samsung Note 8

ادامه مطلبShow less
384,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 19,200 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Spigen Neo Hybrid Case Samsung Note 8 یک نوع قاب محافظ سخت می باشد که می توان مقاومت بسیار بالایی را در مقابل سقوط های اتفاقی برای گوشی داشته باشد. این محصول از استانداردهای خوبی برخوردار است و با طراحی بسیار هوشمندانه تولید شده است.  این کاور متشکل از دو لایه مجزا می‌باشد که در کنار هم توانسته اند این  قاب را تشکیل بدهند. در قسمت پشتی از مواد پلاستیکی TPU استفاده شده است که کاملاً نرم و منعطف می باشد و می تواند در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.  قسمت لبه ها با استفاده از بامپر پوشاننده محافظت می‌شود که دارای جنسی سخت می باشد و از نوع پلی کربنات PC تهیه شده است که میتواند دور تا دور گوشی را به خوبی محافظت کند.


برای محافظت از صفحه نمایش گوشی طراحی خوبی را دارد  و در قسمت لبه های کاور برجستگی های بیشتری را در نظر گرفته است تا هیچگونه تماسی بین سطوح و صفحه نمایش به وجود نیاید.  این کاور قدرتمند دارای ضخامتی در حدود ۳ میلیمتر می باشد که جزو گروه کاور های باریک به حساب می آید و هیچ صخامت اضافه ای را برای گوشی به وجود نخواهد آورد.


در داخل این کاور شبکه بندی های خوبی وجود دارد تا بتواند شوک های وارده از ضربه های ناگهانی را از گوشی به خوبی دفع کند . این کار باعث می شود مقاومت گوشی تا حد زیادی بالا برود و در محیط کاملاً امنی قرار گیرد. این کاور به صورت طراحی شده است که هیچ اثر انگشتی را روی خود به جای نمی گذارد و این ویژگی را مدیون طراحی برجستگی های پشت قاب می باشد. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی با خیال راحت با گوشی خود کار کنید و  هیچ گونه لک برای قاب گوشی شما به وجود نمی آید. این محصول دارای وزن و ضخامت بسیار ناچیزی میباشد که توانسته نمره خوبی را از لحاظ طراحی به دست آورد و در حین استفاده هیچ گونه آزار و اذیتی برای کاربر به وجود نخواهد آورد. این قاب در قسمت پورت ها و دوربین طراحی خوبی دارد و با استفاده از شیارهای دقیق این قسمت ها را باز گذاشته تا کاربران بتوانند به خوبی و راحتی از رابط های کاربری استفاده کنند. در قسمت کلیدها و دکمه گوشی نیز پوشش های بسیار خوبی را قرار دارد تا ضمن استفاده راحت‌تر بتوان محافظت خوبی را نیز برای آنها به وجود آورد.

ویژگی ها

  • طراحی ساده 
  • بدنه شفاف 
  • عدم تغییر رنگ قاب شفاف
  • طراحی باریک و وزن ناچیز
  • ضد ضربه و مقاوم در برابر آسیب‌های معمول
  • عدم محدودیت در دسترسی به کلیدها، پورت‌‎ها و دوربین
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم